Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics DEEL 52

Gestart door Willem, 12 mei 2015, 22:14:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Willem

Weer verder met de reacties op projecten.   Y

Gaat lekker met de projecten de laatste tijd, mooi om te zien.  !-!

Benjamin Renon

Het nummer van de platen is 7711574942. Ik heb deze via via aangeschaft. Even naar de dealer of online zoeken. ;)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265


Yorick

Mooi om te zien mannen, de nieuwe projectpagina's! Ziet er goed uit.  :9~

Dirk Kuipers

Mooie nieuwe projecten inderdaad! :)

Overigens vind ik het geen probleem als iemand naar onderdelen informeert hoor. Bedankt dat je aan mij denkt Yorick, maar ik vind het geen probleem.

Rob Bosman

Dirk, ik snap Yorick wel dus verder geen probleem hoor en wij komen er verder wel uit.  !-!

jarno27


Willem

Staat dik Kevin en de achterkant moet inderdaad nodig zakken. Alleen denk ik dat als je 2 tandjes wilt zakken het lastig zal worden om de velgen meer naar buiten te krijgen. Maar aangezien jij te platte banden hebt zou het misschien wel kunnen.

Ik rij zelf met 16" 7,5J rondom, et35 en 195/45/16 band en daarmee heb ik achter nog zo'n 1cm speling tussen band en wielkast.


matthew

Mooie selectie renaults gereden al kris.

mark

@kevin

Ik heb mijn stalen velgen aan de binnenkant gebalanceerd met plaklood, is dat ook niet een idee voor jou?
Vind het zonde van die verbrede velgen, als daar slaglood aan de buitenkant zichtbaar is.  ;)

Rob Bosman

Mooie auto Jarno en alleen al voor de roadbox zou je al megane cabrio gaan rijden

jarno27

Ja idd is ook de enigste cabrio die veelzijdig is.
Je kan er met zijn 4en in.
Of met roadbox heerlijk op vakantie alle spullen erin.
Ik geniet er elke dag van.

Benjamin Renon

Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Willem


Roadkill (Michiel)

@Dirk, jammer dat je ermee stopt, maar op een gegeven moment ben je er gewoon klaar mee, hopen dat je auto in andere auto's nog verder leeft ;)

@yves, wat word ie mooi!
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev