Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics DEEL 52

Gestart door Willem, 12 mei 2015, 22:14:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mark



YVE5

bedankt iedereen!  auto is nog belange niet klaar, moet nog heel wat moois aan gemaakt worden. :)  zal op tijd en stond wel foto's posten;


Kris: mooi wagenpark, volgens mij ben je uit de buurt hier. Ik ben van Ramsel.
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

Karin

Het wordt weer een heel project Yves, maar volgens mij erg mooi.

Rob Bosman


kris r26r

Citaat van: YVE5 op 15 mei 2015, 23:22:46
bedankt iedereen!  auto is nog belange niet klaar, moet nog heel wat moois aan gemaakt worden. :)  zal op tijd en stond wel foto's posten;


Kris: mooi wagenpark, volgens mij ben je uit de buurt hier. Ik ben van Ramsel.

klopt ben van Pijpelheide  !-!

Rob Bosman

Ziet er netjes uit Jarno nu hopen dat hij een beetje geel blijft

jarno27

Was ook hard nodig de orginele waren hard aan vervanging toe.

mark

Lekker bezig yves.

@jarno zijn dat de kortere vmaxx schokbrekers? Dan zou ik wel de achteras verlagen,  anders klappert de schokbreker de hele tijd tegen zijn bovenste punt aan.  ;) En dan gaat de schokbreker niet zo lang mee.

jarno27


Willem

En terecht Christian, lekker genieten!  !-! Mooi project om te lezen en je hebt voorlopig in ieder geval wat te doen. 

Ben ook wel benieuwd naar je project met de Raspberry Pi  Y

Christian de Vriend

Dat laatste is een duidelijk "no go" zoals het er nu naar uit ziet gaat dat een arduino worden,want er is niks (tegen een leuke prijs) wat er voor zorgt
dat een RBpi iets kan laten zien,want dan moet ik een clip gaan koppelen,en dat word me te duur,de RBpi heeft enkel digitale ingangen,maar de
arduino heeft analoge ingangen,dus zit ik er aan te denken om de sensoren direct op de arduino aan te sluiten,en daar een scherm op aan te sluiten.

al met al,dat is iets wat ik op het gemak ga bekijken en proberen.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Willem

Dat is ook een optie natuurlijk. Wij werken op school ook veel met arduino en sensoren. Qua code goed te doen. Alleen zou ik wel zorgen dat je arduino niet op 12v draait maar liever rond de 5/6v dat vind is fijner. Succes  !-!

Christian de Vriend

de ingangen bedoel je? tps sensor werkt ook van 0 tot 5v,dus zullen er ook wel olie temp en druk sensoren zijn met die waarde.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Dirk Kuipers

Veel plezier in UK Christian, en ook veel succes met de plannen. Fijn dat je weer een jaartje mag! :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev