Advertenties


Klets maar raak DEEL 224

Gestart door Tedo, 27 december 2019, 10:37:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nikk

Kan je de komende drie weken nog even je krachten sparen voor die vier erna  !-!
Megane Cc     Tech line     2.0 16v Bleu Crepuscule  Automatic '08
Megane break RXT           1.6 16v Bleu Crepuscule  Automatic '00
Espace           The race    2.0 16v  Gris Titane "02

mark29

Ja haha. Dat word hard werken. Ze werkt nu tijdelijk onregelmatig, dus al veel alleen met hem. Als ie op bed ligt kan ik even in de tuin rommelen etc. Productief is een dag zo niet.

Getinte ramen staat een espace wel goed. De race uitvoering kwam erg veel voor destijds.

Yorick

Vrijdag Bilstein schokdempers en H&R verlagingsveren onder de F4R bij Stroeve!  !-!

Yorick

Helaas. De Bilstein dempers zijn niet de goede. Schotels zijn maar 8 cm ipv 15. Nu zelf dempers zoeken (of Stroeve), veren zijn wel goed.

mark29

Ik heb ooit eens veren gekocht en opgehaald bij stroeve motorsport.
In 2003, route op een papier geschreven en erheen gereden.
Tomtom was er toen niet. Vanuit brabant is dat erg afgelegen en ver.

mark

Scheeld dat het 20 minuutjes rijden is voor mij :)

Fubar (Marcel)

Yorick heeft inmiddels de goeie gevonden Y ;)
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

AvM79

Waar vind ik tegenwoordig het aankoopadvies?  !-!

mark

Dat kun je gewoon hier vragen.  ;)

Roadkill (Michiel)

Vandaag even bij Ramon langs geweest, en ja ik ben nog steeds jaloers op zijn wagenpark! Ondanks dat de Megane op bokken staat is het een beauty, even rijden met de Clio RS heb ik aan mijn zoon overgelaten, die is al langer gek op de Clio2 RS en ik ben bang dat ik het persoonlijk ook weer te leuk ga vinden ( en dat dat thuis niet geheel geaccepteerd gaat worden, iets met een recente bekeuring) en de Fietsen hingen nog achterop de Rsi. Maar goed als ik het goed heb begrepen is het verbruik van beide Clio's identiek beide zouden ze ongeveer 1-11 rijden ( de RS van Ramon op trackday, mijn Rsi bij een heel licht voetje) Maar mijn Rsi klinkt zooooo lekker in de tunnels. Maar het was weer gezellig, en volgend jaar misschien weer Ulft? En uiteraard nogmaals bedankt voor de remmen, dat word een leuk hobbyproject.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

mark

Zou graag weer op ulft staan volgende meeting !-!

Roadkill (Michiel)

Yup ik ook, en dan het liefst ook strak gespoten, maar dat gaat denk ik dan nog niet lukken ( beetje veel werk nog)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Ramon87

Was gezellig Michiel. Ik hoop dat je wat kunt met de remmen. en wie weet dat Renault dan weer een beetje vertegenwoordigd kan worden bij de Ulft meeting  :q
1996 Mégane Coupé 2.0 16v - Project Car
2014 Clio TCE 90 Estate - Family Car

Roadkill (Michiel)

Was zeker gezellig en ik hoop dat ze gewoon op mijn Clio gaan passen, als ze passen laat ik ze als nieuw maken door Mike, en dan hopen dat het goed past met de huidige velgen 🤔(anders een mooie reden om eens te kijken voor grotere velgen, Captur of zo)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

mark

Dit was 3 of 4 jaar geleden?




EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev