Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics DEEL 51

Gestart door Willem, 22 december 2014, 21:09:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dimi

Knappe velgen inderdaad, maar het prijskaartje is er ook naar  :q Voor die prijs kan ik 2x Nervasport velgen kopen.

Ondertussen ben ik zelf de naam te weten gekomen van de 3de velg: Speedline 1416, zaten standaard op de gelimiteerde Renault Megane Coupe Monte Carlo in Frankrijk. Die velgen zijn amper te vinden, waardoor ze dus al afvallen.

Ik ben nog toevallig gestuit op Allessio F1 velgen, vind ik ook niet mis:



Maar zo vind ik de Nervasport echt wel knap:



Dimi

Ohja, tijdens mijn zoektocht ben ik nog gestuit op onderstaand lijstje. Dit kan wel heel handig zijn voor andere leden  ;)

http://www.megane-france.net/xoops/modules/newbb/print.php?form=1&topic_id=147&forum=13&order=ASC&start=0

Dante

Vond mijn Reinastella's ook mooi staan onder een Mégane I
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

matthew


Yorick

Nice Paul! Ben ik ook nog altijd naar op zoek.

Paul

Het was iets waar ik mij altijd al aan stoorde, maar een andere bumper halen en die ook nog laten spuiten vond ik ook wat prijzig. Nu ben ik voor €50 en een beetje diesel klaar.
Heb de motorkap en koplampen ook opnieuw afgesteld, nu sluit alles perfect aan.  ( de oude bumper had een behoorlijke kier onder de koplampen)

Nu nog de deurklinken spuiten en de auto polijsten en dan hij is helemaal naar mijn zin.  :)
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Yorick


Tedo

Zo te zien nu laten doen? Ik vond het brons wel wat unieker dan dit blauw (wat erg lijkt op een phase 2 kleur).


Willem


Dirk Kuipers

Mooi hoor Mario. Persoonlijk vond ik je vorige kleur ook iets unieker, maar ook je nieuwe kleur mag er zijn hoor!

Ook goed bezig Yves! Wat een werk zeg.. ;)

Mario1986

Wederom zelf gespoten de bruin/bronze kleur was zeker ook mooi maar daar zaten een paar spuit fouten in waar ik mij nogal aan stoorde.
Nu ben ik bijna helemaal tevreden op 2 spuit foutjes na maar daar kan ik mee leven  :D

Karin

Yves, daar heb je een lekker klusje aan zeg.


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev