Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics DEEL 51

Gestart door Willem, 22 december 2014, 21:09:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Heatzone (Mark)

Mooi gedaan Mario! Wat is jou ervaring met steenslag op de lak? Mijn coupe heb ik deels met plastidip overgespoten en die heeft een paar plekjes door de steenslag.
Verder vind ik beide kleuren heel mooi. Het eerste meer opvallend en de 2e nogsteeds uniek en mooi alleen minder opvallend !-!.

Yves, dat ziet er uit als een beste plamuurlaag! Succes met het herstellen! Ik kijk uit naar het resultaat 8)

Mario1986

Steenslag heb ik weinig tot geen last van maar ik rij ook haast geen snelweg.
Je hebt nu ook al speciale steenslag dip.

Yves zeer mooi project maar wat een werk zeg RESPECT _o_

Willem


Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

mark

Nee die ringen beschadigen de band op langere duur. Daar ga ik dus niet aan beginnen.

Het heeft er meer mee te maken dat die banden nog gloednieuw waren. En dat daardoor de verf niet goed hecht.

Bij de 1.4e heeft het er ruim 2 jaar opgezeten.  ;)

Dus volgende keer gewoon ff ruw maken, en dan blijft het wel zitten.  !-!

Mario1986

@ Mark banden kan je ook dippen heb ik gezien zie onderstaande foto  !-!


mark

Maar is het dan ook nog een beetje schoon te houden.
En blijft dat ook zitten als je dr met de hoge druk op spuit.  ;)

Mario1986

Hogedruk gaat bij mij op de auto goed maar je moet er natuurlijk niet te dichtbij en vol op spuiten

mark

Op mijn motorkap gaat het ook al 2 jaar goed.  :)

Maarja een band is wel wat anders.  ;)

Mario1986

Kan wel eens aan die gene vragen hoe het er nu mee staat.
Of het nog steeds goed hecht.

Yorick

Bij mijn tweede setje zit het er nog goed op, ook met hogedruk. Je moet meer oppassen met het verwisselen van de banden en/ of de wielen. Daarbij ging het bij mij ietwat los zitten.

mark

Ja op de velgen. Maar de vraag is of het ook goed gaat als dat spul op de banden zit.  ;) Maar met banden wisselen gaat het zowiezo niet goed. Heb ik op het werk al een paar keer gehad.

Had de klant net de wielen laten dippen, en vervolgens moesten er nog een paar nieuwe stugge platte banden omheen.  :D En ja dan kun dr op wachten dat de plastidip beschadigd raakt.  :D

Mario1986

Plasti dip op de velgen en dan banden wisselen dat gaat niet goed het is mooi spul maar daar is het zeker niet sterk genoeg voor.

Rogier

@ Niels, je hebt een mooie auto !-! ik ben ook echt een fan van jou koplampen :P ooit wil ik die misschien ook nog aanschaffen.

Alleen ik vindt het rode in je interieur toch wel erg zonde, ik zou dan meer een kleur van het interieur of van de auto gekozen.

Tedo

Eens met Rogier. De rode remklauwen vind ik wel erg goed staan, zeker bij een donkere auto.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev