Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rob Bosman


jasser

hoi allemaal, ben jasser uit naaldwijk 28 jaar. maand geleden een Renault megane  bj 2005 dci gehaald.

gr

Rob Bosman


emiletelkamp


Karin


justinendless

Hoi iedereen!
Ik zal me even voorstellen. Mijn naam is justin, ik ben 23 en ik kom uit de Bilt.
Sinds gisteren eindelijk de trotse bezitter van een kanariegele Megane Cabrio 1.6e 98.
Al sinds ik me rijbewijs heb (5 jaar nu) verliefd geweest op de uitstraling van de renault Megane, alleen nu is het er pas van gekomen om er 1 aan te schaffen.
Mijn eerste auto was een Peugeot 205 1.1 Forever waar ik een jaar met veel plezier in heb gereden. Alles trilde echter uit elkaar bij die auto... Waarschijnlijk door de Rockford Fosgate installatie 8)7.
Daarna een (ook kanariegele) Fiat Bravo 1.9JTD 105GT gekregen van mijn vader die geen baat meer had bij een diesel. Ik ook niet eigenlijk niet dus was de planning de auto snel te verkopen en van dat geld een renault Megane te kopen. Na 2 weken echter ging de koppeling stuk en die moeten laten vervangen, ook gelijk de nieuwe APK gedaan waardoor ik na verkoop van de fiat niet veel geld meer over zou hebben dus maar besloten die Fiat zelf op te rijden. Na zon 360.000 Km was het dan idd tijd de fiat naar de eeuwige jachtvelden te brengen. Daarna wegens geldgebrek 3 jaar lang niet in het bezit geweest van een auto. Geen groot probleem omdat ik slechts 10 minuten fietsen van mijn werk woon, maar toch werd het gemis van een auto steeds weer groter. Toevallig vorige week via Facebook op een advertentie gestuit van een Renault megane Cabrio van de zoon van een kennis van me. Na de foto's te zien gelijk verliefd geworden en geregeld dat ik de auto deze week zou komen bekijken en kopen. Gister was het dan dus eindelijk zover!
Gelijk een goede testrit kunnen maken met een paar vrienden naar het zuiden van het land voor een Festival in Sittard. Uiteindelijk dus al dik 400km erop zitten de eerste dag en ik hoop dat er nog vele Kilometers gaan volgen!

foto's zal ik zo even toevoegen

jarno27


mark


Willem


Karin



Klaas1931

Hoi allen,

Ook ik zal me even voorstellen. Ik ben Peter, ben woonachtig in de regio Zaltbommel en ben 44 jaar jong.
Op 9 mei jl. is mijn lang gekoesterde droom uitgekomen en ben ik in het gelukkige bezit geraakt van een hele mooie originele gele Megane Cabrio uit 1998. De auto is een eerste eigenaarsauto en heeft de laatste 5 jaar deel uit gemaakt van een privé verzameling van een Renault dealer. De Megane is in perfecte staat en heeft een maagdelijke kilometerstand van 59.000 km, dus goed voor nog vele jaren plezier.
Ook bij mij komt het voertuig weer min of meer in een privé verzameling terecht, echter het is wel de bedoeling dat ik de Megane zo'n 5 maanden per jaar ga gebruiken voor mijn woon werk verkeer naar Utrecht / De Bilt. De resterende wintermaanden wordt mijn Opel Kadett ingezet. Deze Kadett is mijn allereerste auto, gekocht in 1989 en nog steeds goed voor vele duizenden kilometers per jaar. De liefde voor de Megane is eigenlijk een klein beetje ontstaan toen ik mijn vrouw leerde kennen, ze bracht een mooie gele '98 er Megane Coupé mee. Deze Megane ( niet de liefde voor mijn vrouw en Renault !!) is echter mede door zijn hoge kilometerstand in 2007 ingeruild voor een nieuwe Suzuki Grand Vitara, welke waarschijnlijk komend jaar weer plaats gaat maken voor een nieuwe Renault Clio of Captur.



mark

welkom  !-! Dat zie je niet vaak meer zo'n lage km stand.  :P

Rob Bosman


Willem


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev