Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Renaultgekken

Goedendag,

Mijn naam is William en woon in IJmuiden en heb sinds vandaag een Megane II grand tour gekocht van 2008.

Foto's van de auto komen op de site te staan van al de renault die de renaultgekken (John en William) hebben.

Groeten William

Xanquezer (Frank)

*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Rob Bosman

Welkom en gekken genoeg hier

Renaultgekken

Dank je wel.
Eerste reparatie is inmiddels uitgevoerd extra massa aan linker achterlicht.

Christian de Vriend

met een beetje friemelen kan je de contactjes uit de stekker halen,en iets verbuigen
voor beter contact,contactpunten van het achterlicht opschuren,en dan moet die het weer doen.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Renaultgekken

Hij doet het nu goed, maar ga dat volgend weekend doen.
Tevens krijg ik vaker de melding Regelaar defect als ik + knop indruk van de cruise. Enig idee wat dat kan zijn?

Roadkill (Michiel)

Vaak duid dat op een sleepring die aan het overlijden is....
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Abraxas

Goedemorgen Renaultrijders,

Mijn naam is Patrick, kom uit de Veluwe en rijd een Megane Grand Tour uit 2006 (1.6) LPG.

Inmiddels 35.000 gereden zonder problemen, APK keuring was 2 schokdempers, dus mijn kosten voor deze Fransman zijn tot nu nihil :) Echter, nu zoek ik wat expertise omdat mijn versnellingsbak het (bijna) heeft begeven. Dit zal ik plaatsen in een nieuw bericht.

Tot heden veel schik van deze auto. Hoop hem dan ook een tijdje te kunnen blijven rijden.

Ik wens jullie een fijne dag toe.

Groet,

Abraxas


Abraxas

Bij deze de link naar mijn topic waarin ik  hulp zoek voor het vervangen van versnellingsbak:

http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=19790.msg354748#msg354748

Groeten Abraxas

Karin


MarcoC

Zojuist aangemeld hier en dus zal ik mij dan ook maar even voorstellen!

Mijn naam is Marco en ben sinds 2013 in het bezit van een Megane Grandtour 1.5 dCi uit 2004. Inmiddels staan er 307000 kms op de teller en hij rijdt nog steeds comfortabel  !-!

Ik heb mij hier aangemeld omdat ik sinds een week een raar geluid hoor tijdens het rijden, maar dat zal ik in het juiste topic plaatsen. Hopelijk kunnen we in elk geval nog een jaartje voort met de Megane, want het is een zuinig dieseltje. Zoals het er nu naar ziet verhuist mijn werkgever volgend jaar zijn kantoor naar mijn woonplaats en kan ik dus op de fiets naar mijn werk. Dus zou dan de Megane eruit moeten omdat ik dan niet meer genoeg km rijdt om het voordeel eruit te halen  :cry: maar tot het zover is wil ik hem, als het even kan, wel behouden.

myrilefo

Hallo !!

Ik ben Myriam, kom uit Frankrijk, woon al 15 jaar in NL... Mijn Vader had in 1999 een Mégane Cabrio 1.4 16V nieuw voor mijn Moeder gekocht. Het is een sentimentale auto als een jaar later was hij overleden...
Mijn moeder heeft mij de auto gegeven, ik heb het opgehald dit weekend in Frankrijk. Eerste hand, super staat ! altijd in een garage.. weinig gereden (47K km  !-! ) Super super auto, ben helemaal blij en verliefd  :q

Ik denk dat het een type 1 phase 2 is? geen idee. de foto staat op mijn profiel.

Ik ben nu bezig met de auto in NL te importeren, binnenkort een nederlandse kenteken!

Groetjes uit Noord Brabant!

Umpire (Robin)

Welkom Marco en ook welkom Myriam!

Frankrijk is altijd goed, ik ben zelf een enorm fan van Olympique Lyon. Kom er graag.

Aan de foto op je profiel te zien ben je inderdaad in het bezit van een type 1 phase 2 model!

Beiden nog veel plezier op het forum!
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

MeganeScenic1.9dCi

Goedemorgen ,

Ik ben Frank en ik kom uit Terneuzen (Zeeland) , na mijn eerste ervaring met een Renault Twingo heb ik een uitstapje naar andere merken gemaakt.

Na een nieuwe baan en bijbehorende woon werkafstand van 50km+ per dag werd het tijd om mijn dorstige Kia Sportage Wagon ( 1 op 8 ...slurp) in te ruilen op een diesel.
Via verschillende digitale marktplaatsen heb ik mijn Kia te koop en te ruil voor een diesel station maat Alfa 156 / Volvo V40 en per toeval liep ik tegen een Megane Grand Tour 1.5 dCi aan, de eigenaar had een tweede paard gekocht en zocht hier een geschikte auto voor op benzine. De Kia mocht 2 ton trekken dus dat was geen probleem.

Sinds eind januari ben ik ondertussen 12000 km verder en nog steeds erg tevreden.
Het is een privilege luxe en ik kom uit een Spartaanse jeep, dus dat is voor mij wel een verademing!
Daarnaast een hele fijne motor, geen strepentrekker maar wel zuinig (1 op 19).

Bij de APK in april wel wat kosten gehad €800-, o.a. stuurkogels, wiellager en remmen rondom. Dus kan er weer even tegenaan.
'05 Megane Grand Tour 1.5 dCi Priv. Luxe 291.000 km [EXIT]  ---> NEW '01 Megane Scenic 1.9 dCi Authentique 240.000km and exit
'12 Picanto 1.0i 79.000 km

Karin

Welkom allemaal, veel plezier hier

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev