Advertenties


Algemeen website nieuws

Gestart door Dirk Kuipers, 2 januari 2012, 17:51:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mark29

Ziet er hip uit zo, netjes.

larsdijkstra

Ziet er inderdaad mooi uit!
Megane 1 2.0 16v Aria Cabrio 2003, Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008. Ex: Megane 1 2.0 16v F7R hatchback 1999, 2x 19 16v

remie

Wat was er aan de hand met de website?
Een tijd geleden zag ik dat er een PLEX pagina op meganeclub.nl gehost stond, heel even dacht ik dat de stekker er uit getrokken was?

Felix

Een plex pagina? Er is niks aan de hand met de website voor zover ik kan nagaan. Ik heb recent de forumsoftware bijgewerkt en een nieuw thema geïnstalleerd.
Wel staat nog op de wensenlijst om ssl aan te zetten. Maar er spelen nog wat dingen op de achtergrond.

i2paq

Citaat van: remie op  9 oktober 2023, 18:52:19Wat was er aan de hand met de website?
Een tijd geleden zag ik dat er een PLEX pagina op meganeclub.nl gehost stond, heel even dacht ik dat de stekker er uit getrokken was?

Kan ook zijn dat de zg. forward naar de werkelijke website niet werkte en dan geeft de server (waarop meerdere websites draaien) de default Plex pagina aan.

Gebeurd bij mijn server/websites ook wel eens.
Renault Mégane III 1.5 dCI Hatchback (2012)

remie

Citaat van: Felix op  9 oktober 2023, 21:41:07Een plex pagina? Er is niks aan de hand met de website voor zover ik kan nagaan. Ik heb recent de forumsoftware bijgewerkt en een nieuw thema geïnstalleerd.
Wel staat nog op de wensenlijst om ssl aan te zetten. Maar er spelen nog wat dingen op de achtergrond.

Oh gelukkig is er niets vanuit jouw zijde aan de hand :-)
Het was echt een paar dagen zo dus had eigenlijk de moed opgegeven :-( Maar toch nog een keer geprobeerd en gisteren ging hij meteen weer goed!

Als jij hulp nodig hebt met hosting vraagstukken stuur mij maar een DM, ik ben systeem/netwerk-beheerder van beroep :-)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev