Advertenties


(Hoe) ben je verzekerd op grote shows/beurzen?

Gestart door Raymond, 21 september 2004, 16:02:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Raymond

Ik vroeg me af of en zo ja hoe mijn auto verzekerd is op grote beurzen en shows. Ik heb namelijk nog nooit met mijn bolide op zoiets gestaan..

Bob

Volgens mij zoals op de weg...denk ik  ::)

M.a.w. Als je All-risk bent en je loopt schade op dan ben je daar voor verzekerd.  Zo niet dat zeg je gewoon dat de schade op de weg is opgelopen  ;D

Paultje

Volgens mij ben je niet verzekerd. Dit zijn namelijk stukken eigen terrein. Maar zeker weten doe ik het niet.
snappie

Tuned

als je doeld op ahoy
volgens mij stond er in hun uitnodiging dat diefstal en brandschade die dagen voor hun was ???

Niels Nederlof

Reken er maar op dat je niet verzekerd bent. Je rijdt natuurlijk ook niet veel tijdens zo'n show, het zullen meer schades zijn die ontstaan door het publiek (die waarschijnlijk zelf weer wa verzekerd zijn). Het komt er dus op neer dat je gewoon ?goed moet opletten.
" die richtig gute Autofahrer haben die Fliegen auf den Seitenscheiben" Walter Rörhl

Michel Cijs

brand en diefstal binnen zijn vaak verzekerd,

maar schade door toedoen van een toeschouwer das altijd link

Ik heb op ETS ook een aanvaring gehad met iemand die over een paaltje bijna op de auto van jan viel.........de organisatie zegt wel dat alles gedekt is maar is het volgens de papieren echt zo??? ........

wat niels zegt klopt, zelf goed in de gaten houden en er op vertrouwen dat het goed komt

TIP: let op met paaltjes etc om de auto dat die niet op de auto kunnen vallen en meer van dat soort dingen

Tuned

ray het volgende staat in de voorwaarde die ik kreeg,

- uw wagen dient op 15 oktober van 16.00 - 24.00 afgeleverd te worden
-uw wagen wordt door u zelf op de aangewezen plaats gezet, in perfecte staat, proper en blijft daar tot zondag 18.00
-u ontvang 2 doorlaat passen voor het hele weekend
-wij nemen tijdens de nachten en openingsuren van de show, de verantwoordelijkheid op ons inzake diefstal en brand aan uw wagen en plaatsen hem achter een omheining
-tijdens de show mag u niet in u wagen zitten, eten,motor laten draaien
- ice wagens zorgen voor externe voeding
-geen decoratie, reclame of sponsering van uw zijde :D

Raymond

Mmm, ok allemaal bedankt voor de reacties, ik heb dus helemaal niets ontvangen. Allemaal maar een beetje vaag maar ik zal zeker mijn wagen in de gaten houden. Geen reclame heh  ;D Kom ik met mijn Sanspeed raamband, matten, url stickers en T-shirt.. ben benieuwd..

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev