Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics DEEL 50

Gestart door matthew, 9 september 2014, 20:48:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Willem


mark

thx. op de foto's is er nog helemaal geen roest te zien in de wielkasten. Dus heb stiekum wel een klein beetje hoop.  :grin:

Willem


mark

En de megane staat op naam. !-!

Dr zit nog minder roest op dan mijn 1.4e en de motor liep goed, dus de deal was snel gemaakt.

Heb wel wat dieper in de portemonnee moeten trekken, maargoed zo'n megane in die staat vind je niet snel weer.  ;)

Igoranty

Gefeliciteerd Mark! Snel een fotootje posten. 8) 8) 8)
Nieuwe trots *** Renault Megane III 2.0-16v TCe 180 Privilege ***

Oud, maar goud: http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=18628.0

FB pagina: https://www.facebook.com/igor.antypov.3?ref=tn_tnmn

Yorick

Gefeliciteerd Mark! Mooie aankoop als ik het zo lees.
Succes met alles overzetten en we zien de foto's wel op je topic.

Willem

Gefeliciteerd Mark  !-! Ik ga er vanuit dat ie binnenkort net zo glimt als je oude  ;)

mark

#157
Uiteraard gaat deze minstens net  zo hard glimmen.

Het is een Dynamique uitvoering, en de stoelen zitten echt een stuk fijner.

De stoelen blijven er in zitten, ook in de zelfde kleur. En de rest van het interieur word iets subtieler dan in mijn 1.4e.
Dus geen knal rood meer, ik hou het nu wat op de donkere kleuren. En ik ga het 1 en ander bekleden met echt carbon.  :P

Ook zal al het onodige plastic onder de kap verdwijnen, zoals de motorafdek plaat etc.
En zal al het metaal waar ik bij kan komen gepolijst worden.  :P

Maar is het verder normaal dat een Dynamique uitvoering in de achterdeuren geen ramen heeft zitten die naar beneden kunnen?  :dunno:

En er zitten ook sensoren in de wielen. Kunnen die bij dit model ook uitgeprogrammeerd worden? En als dat niet kan, slaan deze op hol als ik op 3 bar in de banden rij straks op mijn 16 inch? #becauseracecar

matthew

Gefeliciteerd Mark.

Maar de ramen moeten wel naar beneden kunnen, als het electrisch is zitten de knoppen in het midden aan je handremconsole.

En sensoren helemaal weg programeren weet ik niet, dacht het niet.
Je kunt wel vanuit rechts onder je dashboard de stekker eraf halen, maar dan krijg je een autotje waar altijd de portieren van open staan in je display.
Maar volgens mij heeft dat stukje display ook een aparte stekker, dus die dan ook los maken.

mark

Dankje  :)

Ik heb verder geen extra schakelaars gezien. Maargoed zal zaterdag als ik de auto bij de deur heb staan is ff goed kijken.  ;) dr zaten ook geen draai krukken in de de deur panelen.

En in het ergste geval moet ik ff de deuren omwisselen met mijn 1.4e.  :D

zapp

Even een vraagje van een leek: Ik zag op een van die foto's dat je een metalen stang had gemonteerd tussen de veerpoten van de voorwielen (onder de motorkap). Waarvoor is dat?

Willem

Dat heet een veerpootbrug en geeft extra stijfheid.

Heatzone (Mark)

@ Mark, Pics or it didnt happen  !-!

@ Yve5, ziet er strak uit! Ben je ook al begonnen aan de achterbumper van de seat?

mark

Heb hem zaterdag voor de deur staan. Dus dan maak ik wel ff een foto.  ;)

matthew

Als er geen zwengels zitten dan heb je electrische ramen achter en zitten de knoppen in het midden achter.

Dus deuren overbouwen zou niet nodig hoeven zijn, haha.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev