Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics DEEL 50

Gestart door matthew, 9 september 2014, 20:48:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Heatzone (Mark)

@ Tedo, klopt, ik heb er destijds een bekeken in de Beemster bij Purmerend in die donkere kleur blauw. Deze staat bij een Renault dealer. Helaas was deze in een beroerde staat en de zoon van de eigenaar welke hem in gebruik had was er alles behalve zuinig op... Deze heb ik dus laten staan. Bekleding gescheurd, schade op het achterscherm, velgen rondom in de stoeprand schade, hoek uit het achterlicht, alle kapjes in het interieur vol met krassen en beschadigingen. Stuk verf van de achterbumper enzovoort.. De proefrit was met 2 gladde achterbanden 8)7 en de verkoper zei "ga maar even flink planken in de auto, trap hem maar goed in dan voel je de power".

ventouxengine

#211
Dat soort uitspraken verwacht je meer bij een handelaar met vlaggetjes l-

Wel een hele mooie kleur blauw zeg!, een verlaging zou deze goed doen.
Tevens een goede detail, komt de kleur nog beter uit!.


Dimi

Tof pookje Mark! Ik vind het zelf ook wel iets hebben  :)

En je hebt echt een tof project Dredan!


mark


ventouxengine

Nice project Dredan!.

@ Marc, ben altijd fan geweest van staal 8)

mark

Haha, de montage ging vrij makkelijk. Het pookje was ook niet zo duur. Dus ook maar gelijk besteld.  !-!

Willem

Goed bezig Mark, glimt mooi. Ik moet er binnenkort ook nog even wat tijd aan besteden. Tis onder mijn kap toch net iets doffer.  8)7

Tedo

Lekker bezig Willem en Mark!

Alleen die kentekenplaat; een gecleande klep is mooi, alleen de alternatieve plek voor de plaat wordt er vaak niet mooier op (waarom moet zo'n ding er nou ook op hè?)  :D

Willem

Bedankt Tedo!

En daar heb je gelijk in  :D Het is dat ik verplicht een kentekenplaat moet hebben. Ik ben nog even erover aan het nadenken wat het mooiste is.  ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev