Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Karin


Ghost_Rider187

Ook namens mij welkom hier op het forum.
Leuke Megane cabrio vind hem persoonlijk in het geel het mooist.
Polijsten doet inderdaad wonderen weet er alles van ben al 18 jaar prof. poetser hihi

Henry

Henry is de naam, en na de laatste jaren 3 Volvo's 1x850 2xV70 te hebben gehad, uitstekende rijdende auto's, met net zoveel problemen, als vele andere merken.
Nu terug naar de oude liefde Renault, een Megane 2 station Dci, gekocht mer een kapotte brandstofpomp en verstuivers (270.000km) en omdat ik voor weinig een compleet andere motor kon kopen (170.000km) besloten om die er in te leggen. Helaas iets meer werk dan verwacht, maar dan doen we er maar wat langer over.
Renaults in het verleden gereden, Renault 4, 12, 16, 18, 25, Express, Kangoo en Laguna.

De Megane zoals die er nu bijstaat  ;(

Willem


mark

Welkom, je maakt er een aardig project van.  :P  !-!

De SRV-MAN

Ik ben Denny, 38 jaar uit Terneuzen (Zeeuws Vlaanderen) en noem me al jaren De SRV-MAN. Ik heb o.a. een Seat Ibiza gehad (forumlid bij Teamibiza), C-max en rij nu nog in een Corolla Verso.

Vorige week naar alle tevredenheid een proefrit gemaakt in een blauwe Megane Estate GT-Line 1.5 dCi die we hopelijk voor de kerstdagen op kunnen halen. We zullen niet veel aanpassen aan de Megane omdat hij al behoorlijk compleet is, en wat we doen hoop ik op het forum te vinden.Daarnaast ben ik niet de persoon die zelf in staat is om een compleet blok te vervangen hahaha!  ;)

Wat wordt aangegeven in de advertentie is start-stop systeem en Stop and Go. Nu verwacht ik dat de eerste is om met de knop de auto te starten maar dat tweede kan ik niet achterhalen. Misschien kunnen jullie me zeggen wat dit precies is. Mochten jullie nog adviezen hebben dan zijn die welkom!

Ik ben lid geworden omdat hoop mogelijke problemen op te lossen door op het forum topics te lezen en te vragen. Ik zal dus meer op de achtergrond meelopen.

Als we de auto hebben zal ik een foto posten.

Groeten van de SRV-MAN.

Bobo1.6

Welkom op het forum, er draaien meer op de achtergrond mee dus dat is geen probleem  !-!. Stop and go en start-stop is naar mijn weten allebij het zelfde, kan er naast zitten hoor!


xuxa5480

Mijn is Dick en ben 55 jaar

Nederlander maar woon alweer 9 jaar in Brazilie.
Sinds korte tijd mn eerste renault gekocht .


Karin



RENAULTJE

Goede Morgen.....Middag.....En/Of Avond als je dit leest! Even mezelf voorstellen aangezien ik nieuw ben op de MeganeClub Forum!
Als je dit leest dan weet je gelijk ook wie ik ben en wat ik allemaal doe in m'n vrije tijd, dat is nou toch wel handig toch? :P


Mijn naam is Remco of terwijl POWERBOY, ik ben 20 jaar jong en woon in het mooie Winterswijk. Ik heb gewerkt als vestigingsleverancier van 4 grote fastfood-Restaurants hier in de buurt, en daarnaast werk ik hier en daar ook nog op kermissen als bouwer, breker, & draaier......Dus ik verveel me nooit!
Tussen m'n werk door (Vrijetijd) sleutel ik graag aan m'n blauwe monstertje....Of terwijl m'n Renault Megané Coupe 1.6 16V Sport uit het bouwjaar van 2000, voornamelijk ben ik bezig om de wagen eerst geheel te stylen, motorisch doe ik later pas als m'n wagen geheel klaar is, eerst het ene werk goed afmaken en dan pas aan de andere beginnen....Zo ben ik en niet anders! M'n wagen is en blijft voortdurend in underconstruction, het is pas een begin, maar nooit het einde! (:

Deze opties worden sowieso nog verricht aan m'n wagen:

- Nieuwe Boddykit + Deel auto worden ICE WIT gespoten en gemonteerd. (Dus de wagen wordt dan 2kleurig)
- Nieuwe 16Inch Velgen, waarschijnlijk goudbruine Sparco Velgen of iets anders wat bij m'n wagen past!
- Vleugeldeuren/Scharniertjes

Op deze meetings heb ik onder andere al gestaan met m'n wagen, hopelijk komt er in 2016 weer wat meetings bij!:

- Cars4Charity Meeting 2015 in Wekerom
- Pinkstermeeting Ulft 2015
- Midnight Tuningmeeting Hardenberg Najaar 2015

Hieronder de foto's van m'n trots, dus Dont Fuck With Me! Tuning Is Not A Crime!








(Toen nog zonder Renault Logo! :( )















Was getekend door Remco Aka Renaultje

mark

Welkom  ;)  !-!

Kun je gelijk mooi een project pagina openen.  :P

Bobo1.6

Welkom op het forum, volgens mij hebben we elkaar al eens gesproken via een facebook pagina  !-!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev