Advertenties


Bobo's 1.6 16V

Gestart door Bobo1.6, 8 november 2014, 17:27:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bobo1.6

Heb uiteindelijk toch besloten om hier een pagina te starten, alles zal in een langzaam tempo gaan en de meeste veranderingen zullen kleine dingetjes zijn. Alle veranderingen zullen willekeurig zijn dus kan geen lijst geven met hoe, wat en wanneer.

Dit is de Coupé 1.6 16V Dynamic, en ik vermoed dat er Privilege delen in het dash zitten aangezien het klepje van mijn handschoenen kastje daar een plaatje van hebt.

Hier de foto's van hoe ik hem gekocht heb:






Bobo1.6

#1
De eerste verandering zijn mijn achterlichten, dat had wat voeten in de aarde aangezien het niet allemaal even makkelijk ging. Lampen bij Racebeest opgehaald en de bekabeling van Alessio gekregen, uiteindelijk naar de garage geweest omdat alles apart doorgemeten moest worden en ik daar geen kaas van gegeten heb.

Hier zitten de units erin, nu de lampen nog doormeten:



En hier zijn ze werkend:


Bobo1.6

#2
Laatst is de sensor die mijn deur registreert kapot gegaan, vandaag even naar de sloop gegaan om een andere te halen.

Kom thuis zonder sensor wel met andere deurgrepen, was ook nodig!



Bobo1.6

#3
Zoals al eerder gemeld heb ik kleine veranderingen, en vandaag had ik tijd voor een beetje spuitwerk

Eind resultaat:


Het is de eerste keer dat ik dit doe dus wees niet te streng voor me :q

Bobo1.6

#4
Vandaag even op de sloop wezen kijken en zag een leuke lip onder een PH1, op de gok meegenomen en hopen dat het op mijn PH2 paste. Ging niet helemaal zoals het moest, dus moest het maar zoals het ging  :grin:




Bobo1.6

#5
Na lang twijfelen of ik het wel of niet moest doen, besloot ik vandaag na Amersfoort het toch maar te doen.

Heb de honinggraat grillen gespoten in de kleur van de auto.


Bobo1.6

#6
Eindelijk mag ik met enige trots mijn laatste project plaatsen, had voor een mooi prijsje 2 subs met alle toebehoren over kunnen nemen en ben de laatste tijd rustig (gezien fysieke situatie) alles wezen inbouwen. Met een week of 2 ga ik alle kabels nog trekken en aansluiten maar. Hierbij de foto's:

Eerst de bank eruit gehaald en kijken hoe het zou staan


Daarna al het plaat werk voor opvulling gemonteerd en het plaatwerk voor de versterkers op maat gemaakt en neergelegd


En het eind resultaat:


Voor de afwerking worden de zijkanten met stof opgevuld en alle randen komt een sierstrip op, aangezien niet alles even recht is afgesneden 8)7.

Heb nog meer in de planning staan, keep you posted!

Bobo1.6

Gister een ritje gedaan naar Friesland en een paar velgen opgehaald die veel mensen wel bekend zal moeten voorkomen  :)
Willem zijn setje gehaald en meteen gemonteerd eronder, ze hebben een nieuw leven onder andere megane en blijven in de club!

Hier de foto's ervan onder een groene Megane 1 PH2






EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev