Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics DEEL 49

Gestart door Stefan, 3 juni 2014, 14:53:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mark

#210
Ik het een schuurmachine, dus ik schuur het eerst zoveel mogelijk. En dan heb ik dus ook niet zoveel plamuur nodig.  !-!

Voor mijn stoelen heb ik deze verf gebruikt:
http://www.vhtlak.nl/hittebestendig/product/vinyl-dye-textiel-verf/vinyl-dye-jet-black-zwart-sp941/

blijft best goed zitten, alleen de bestuurders stoel moet je na een half jaartje weer ff bijwerken.  :D

Je hebt zowiezo 4 bussen nodig voor de voorstoelen en de achterbank.  ;)

Ik ga mijn hemelbekleding ook nog spuiten.  :P

Edit: ow haha ik zie dat de verf een klein beetje uitverkocht is  :D wou ook net weer wat bestellen.  :P

Willem

Ik heb ook een schuurmachine gebruikt maar op bepaalde delen ging de structuur er niet zo gemakkelijk uit  8)7

Die verf is denk ik wel het proberen waard en anders worden het denk ik stoelhoezen.

Ik rij minder dus zal dan bij mij wat langer meegaan  ;)

mark

Mooi Dirk, hopen dat alles nu goed is.  !-!

Staan goed die donkere lampen Racebeest.  !-!

mark

Dat schiet aardig op Patrick en Samantha.  !-! !-! !-!

mark

Nice Willem  !-!

Het word nog druk hier met al die projecten  !-! :D _o_

Willem


Christian de Vriend

Wat gaat de oplossimg zijn Dirk? welk gasklephuis heb je gebruikt? std f7r? of clio 16v/willi?
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Dirk Kuipers

Ik heb de gasklep van de clio gebruikt. Was wel zo makkelijk met het inlaatspruitstuk van de clio die ik er ook op heb zitten.
Het gasklephuis van de megane bestaat uit 1 grote klep. Die van de clio heeft 2 kleinere kleppen.
Qua oppervlakte is die van de megane net iets groter, maar voor het vermogen zou dat niets hoeven uitmaken is mij verteld.

Die van de clio is wel grappig. Eerst gaat het kleine klepje open (kun je lekker rustig op rijden) en als je het gas verder indrukt zet hij de 2e (iets grotere) klep ook open. Je voelt dat punt echt op je gaspedaal zitten. Ik denk dat dit wel fijn is tijdens het rijden. Maargoed, eerst nog maar eens ervaren natuurlijk...

Ik heb de stappenmotor van de megane hierop gemonteerd. Maar dat bleek dus toch niet helemaal goed te gaan zo. We blijven deze combi wel aanhouden.
Er moet alleen even een nieuwe schroefdraad in het spruitstuk worden getapt. En daarna zo monteren dat het gewicht van de stappenmotor niet de schroefdraad van het spruitstuk belast.

Christian de Vriend

#218
de redenen dat ik dit vroeg is dat de stappenmotor buitenom het gasklephuis gaat bij de clio,is dat niet een
oplossingen? om eventuele problemen te verhelpen.

bij het gasklephuis van de megane 16v zit de stappenmotor op het gasklephuis zelf.

Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Yorick

Hij staat er steeds beter bij Willem!  _o_
Ben benieuwd naar het eindresultaat, net als bij Mark.

Ik ga zaterdag wss mn achterbumper maken met mn buurmannen. De plastidip van mn motorkap begint ietsjes te slijten, misschien maar combineren met het dak..

@Dirk, toch een kleine terugslag, balen! Hierna zal alles hopelijk goed afgesteld gaan worden?

mark

@Yorick Nu al? Bij mij zit er al weer bijna een heel jaar op, en heeft alleen een plekje van steenslag schade.  !-!

Yorick

Ja, valt mij ook een beetje tegen..
Vanavond na training maar ff contact opnemen met Dipsane.

Rondom de ruitensproeiers en ertussen in.

Willem

Bedankt Yorick, duurt nog wel even. To do: deurpanelen voor en achter, middenconsole eventueel kijken of het te doen is om er speakers in te bouwen  >:D en dan de stoelen nog  ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev