Advertenties


klets maar raak DEEL 211

Gestart door Stefan, 6 maart 2014, 14:43:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dante

Citaat van: Tedo op  4 april 2014, 19:23:18
Leuke update aan de Polo Dante! Goed gedaan, maar zo te zien heb je (semi)professionele hulp.  !-!
Thanks Tedo :)
Die hulp heb ik ook hard nodig gehad. Ik snap de techniek ondertussen wel beter en er zijn genoeg dingen die ik zelf uit elkaar en in elkaar heb gezet, maar (meer dan alleen) een volledige motorswap in m'n eentje doen, lukt me ook niet ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Roy (Coup a One)

Citaat van: willem123 op  4 april 2014, 20:18:10
Heb zelf ook wel een krik hoor  ;) maar het gaat erom dat door de vorm van de lip, ik met de boormachine de schroefjes niet kan vastdraaien.

Waarom gebruik je geen zelftappers ;)

Willem

Gebruik ik ook maar ook met een schroevendraaier kun je er niet fijn bij. Ik ga morgen kijken of ik er met een popnageltang wel bij kan.

Yorick

Jammer hoor  :D
Zou morgen naar iemand toe om n sportstuur om te ruilen met de mijne, maar hij krijgt het stuur er vooralsnog niet af, bouten doorgedraaid  :D 8)7

Hopen dat t m alsnog lukt. :P

mark

Heb mijn espace lip ook met popnagels vast gezet.

Gewoon In het midden beginnen. (Goed meten)  ;)
Heb een grote hand vol popnagels gebruikt, zit er al 2 jaar onder  !-!

Willem

Thanks ik zal het proberen  !-!

Heatzone (Mark)

Willem ik heb het zelf gedaan met boutjes en moertjes! Dit omdat het ook makkelijker te verwijderen is mocht het nodig zijn.
Het monteren kan even een rot klusje zijn, vooral het netjes in het midden uitlijnen van de lip en hem dan vastzetten is even lastig :P

Willem

Tis gelukt! Thanks voor de tips. Heb em met popnagels en zeelftappers vastgezet. Die komt niet meer los  :q

Rogier

Waar blijven de foto's dan :P

Willem


Rogier

Ik was weer is te snel met reageren :D

Willem


Rogier

Gelukkig, ik kan weer goed slapen vanavond :D

Yorick


Willem

@rogier gelukkig maar  :D

@yorick Thanks  !-!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev