Advertenties


klets maar raak DEEL 211

Gestart door Stefan, 6 maart 2014, 14:43:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rogier

Maar Dante wat is er nou anders aan dan? want het blok was toch het zelfde?

Stefan

Je mag je avatar wel eens aanpassen Rogier... Y ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rogier

Ik heb nog geen mooie foto gemaakt van de auto, tot op heden nog geen zin in gehad en dan moet ik hem weer wassen :D Ik ben de afgelopen dagen drukker met vissen. Ik zat bijna elke mooie dag aan het water ;)

Stefan

Schiet dan toch ook eens op man!!........ --


;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dante

Citaat van: Rogier op  4 april 2014, 16:03:10
Maar Dante wat is er nou anders aan dan? want het blok was toch het zelfde?
De 54pk 1.3l & 4-bak zijn vervangen voor een 75pk 1.3l met 5-bak. Achteras met stabilisatorstang overgezet. Verlagingsetje gemonteerd. Dat zijn de grootste punten. Dan nog al het andere kleine grut wat naar boven kwam of wat ik al een tijdje wilde doen...
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Rogier

Klinkt goed, iets extra's aan PK's is altijd fijn, en hij rijd zuiniger nu met de 5 bak lijkt mij.

Dante

Ik hoef iig geen 100 meer te rijden om 1:15 te halen :D
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Rogier

Ik mis bij mij in de auto toch een 6de versnelling, al heb ik hem nooit gehad ik vindt dat de auto aardig wat touren maakt als ik gewoon 120 rijd (3500 touren)

Tedo

Als ik weer eens in de 1.6 rij heb ik ook steeds de neiging om door te schakelen naar 6 (die er dan natuurlijk niet is).

Leuke update aan de Polo Dante! Goed gedaan, maar zo te zien heb je (semi)professionele hulp.  !-!

Willem

Iemand tips om een espace lip vast te zetten, kan de schroefjes er onmogelijk indraaien met boormachine.  :?

Rogier

mocht je een niet pistool hebben lukt het daar in iedergeval wel mee ;)

Willem

Helaas heb ik die net niet  :D

J to the H (Jeroen)

waarom niet met een boormachine? gewoon ergens een stoep opzoeken waar je op kan parkeren en je lip ( :q) over de stoeprand laten hangen. Dan heb je toch wel genoeg ground clearance?

Rogier

Op zijn projecten pagina staat inderdaad dat hij der niet bij komt, zoals jeroen al beschrijft even een stoep opzoeken, of de auto op plankjes rijden of even de auto omhoog krikken ;)

Willem

Heb zelf ook wel een krik hoor  ;) maar het gaat erom dat door de vorm van de lip, ik met de boormachine de schroefjes niet kan vastdraaien.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev