Advertenties


Klets maar raak DEEL 217

Gestart door Benjamin Renon, 31 mei 2015, 17:28:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rogier

Krijg je zo'n mooie total wash kaart erbij kan je maar liefst 5x door de krasstraat wat een iritante reclame is dat zeg pff  l-

hebben we hier nog van het mooie weer van gisteren kunnen genieten, ik zelf niet ik moest werken van 09:15 uur tot 21:00 uur gelukkig hadden wij de airco's aan de winkel was mooi 21 graden  :q

Willem

Ik pas voor de krasstraat, was em liever zelf.

Bobo1.6

Op de foto lijkt het net alsof er net onder het zwart een klein pitje zit

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Een tip van mij: bel liever autototaal glas, die snijden de kit werkelijk van je spongingen af tot een mm of 3 dan Carglass, die snijden een heel dun laagje af en kitten je ruit ook met weer een dun laagje met gevolg dat je je ruit los kan trillen en vaak niet meer recht in zit.
Ook zien ze eventuele roest onder de oude kit laag niet zitten waardoor ze die niet kunnen behandelen.
Ik zelf heb bij Autotaalglas gewerkt en we kregen regelmatig mensen die pas bij Carglass een nieuwe vooruit in hebben laten zetten met als gevolg dat het niet meer goed zat als voorheen, of deels los zat of hadden last van rijwind.
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Willem

Bedankt voor de tip, zal ik zeker meenemen. Het is bij mij toch voor de verzekering daarom maakt wie het doet voor mij niet veel uit.

Willem

Donderdag wordt de voorruit vervangen door Autotaalglas. Had op internet naar aanleiding van Erwin z'n bericht gezocht naar het verschil tussen Autotaalglas en Carglass en daar staan ook veel negatieve berichten over Carglass en slechte plaatsing van de ruit.  Y

matthew


Tedo

 !-!

Nou, ik ga mijn beestje met een dubbel gevoel toch aanbieden alhier.

Felix

Goh, gefeliciteerd Tedo! Ben erg benieuwd naar zijn vervanger :)

Tedo

Thanks Felix!
Je weet wat ik zocht, dus dat gaat 'm als alles doorgaat ook worden.  ;)

Rob Bosman

Vandaag naar de keuring geweest en zoals verwacht afgekeurd op de remmen LA lekke rem cilinder, rem verschil achteras >30% kan door de rem cilinder komen.
Verder RV een remslang die niet lekker gemonteerd zat.
En me ABS hij heeft de storing gelijk uitgelezen en deze gaf aan toerental voeler LA en RV geen signaal en en tandwielkrans verkeerd tanden aantal ?

Dus we hebben wat te doen de komende week.

Yorick

Mijn motor loopt eigenlijk wel lekker, ik heb er een K&N openlucht filter op zitten.

Ik heb echter ook nog deze gesloten openlucht filter van Jos boven liggen, maar nooit erop gezet:


Zo'n soort in ieder geval. Maakt dit veel verschil? Anders ga ik die eens proberen als dat weinig kwaad kan en ik eindelijk weer eens wat aan m'n auto ga doen haha  :q

Rogier

ik zou zeggen, bouw hem erop en kijk wat je er van merkt. :q

jarno27

Ergenis aaargh waarom rijden mensen in hybrides zo irritant langzaam alsof hun accu  bijna leeg is  l-

Tedo

Ja hè? Dat komt omdat ze (zogenaamd) milieubewust bezig zijn. Terwijl ze, als ze echt willen, sneller bij het stoplicht weg zijn dan jij.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev