Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Caressa88

Mijn naam is Caressa Smulders ben 26 jaar en woon in Molenschot.

Ik ben fotograaf en paardenmasseur.
Dus voor een leuke shoot van je auto hahaha.

Mijn auto geschiedenis is:

Mijn eerste eigen auto was een peugot 205 zwart van kleur en ow wat was ik trots daarop haha.

Daarna heb ik die ingeruild voor de Opel Astra G 1.6 16V rood van kleur waar ik na een half jaar spijt van kreeg.. toen werd hij roze dus poetsen maar!

Na 2 jaar heb ik hem verkocht met winst uiteraard en ben ik gegaan voor de peugot 206 bordeaux rood die heeft uiteindelijk meer in de garage gestaan dan dat diendaadwerkelijk reed.. Dus binnen een jaar verkocht aan een handelaar.

Toen tussendoor een maand of 2 in een fiat cinquecento gereden wat een flop was dat was bang dat die om zou vallen als ik te hard door een bocht ging.. dus ook weer verkocht.

Daarna ruim een jaar in een opel corsa swing uit 1993 gereden een automaat opzich een grappig autotje maar ik ben roch echt een schakel mens.. dus ook weer verkocht.

En nu rij ik sinds anderhalve maand mijn renault megane coupé 1 ph2 en ben daar heel blij mee!


mark

Welkom, veel plezier met je megane  !-!
Mocht je vragen over iets hebben, er zijn hier genoeg monteurs actief.  !-!

mark29

Zolang er renault s blijven, blijven die er ook haha.

Willem


jarno27


Yorick

Welkom hier, veel plezier. Het forum wordt goed bezocht dus aan de activiteit hoeft het niet te liggen  !-!

myrilefo

welkom, colega fotograaf en mégane 1 phase 2  :q

MeganeScenic1.9dCi

Welkom :) veel plezier met je wagen en op het forum :)
ik ben nu een paar maanden actief en heb er al veel aan gehad!
'05 Megane Grand Tour 1.5 dCi Priv. Luxe 291.000 km [EXIT]  ---> NEW '01 Megane Scenic 1.9 dCi Authentique 240.000km and exit
'12 Picanto 1.0i 79.000 km

Paul!

Ik heb al wat berichten geplaatst sinds ik mij vorig jaar december heb geregistreerd.
Misschien wel zo netjes om mijzelf nog even officieel voor te stellen  8)7

Mijn naam is Paul, alias sh0cky, ik word volgende maand 27 en kom uit Utrecht.

Ik rijd sinds 11-12-13 Renault en ben gelijk bevangen door het Megane virus.
Op deze bovenstaande datum kocht ik mijn eerste Megane, een knalgele Renault Megane 1 coupe 2.0L 16v Phase 1 uit 1998.
Hier heb ik ongeveer 1.5 jaar in gereden, tot deze dergelijke problemen gaf, dat ik dit qua kosten niet interessant meer vond.

Sinds twee maanden rijd ik in mijn huidige Megane, een Megane II 2.0L 16v Phase 1 Hatchback uit 2003.
Een hele fijne auto en ten opzichte van mijn oude megane veel meer opties en comfort.

Zelf ben ik meer een liefhebber dan een echte sleutelaar, dus daarvoor heb ik een dealer en uiteraard jullie!  _o_
Ik ben hier al een aantal keer fijn geholpen en daar hoop ik nog veel vaker gebruik van maken!  !-!


 
Verleden: 1998 Renault Megane coupe, Phase 1, 2.0L 16v
Heden: 2003 Renault Megane II, Phase 1, 2.0L 16v Priv.Luxe

In een Volkswagen Passat, toch zal ik liever met een Renault Megane ;)

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)


jarno27


Cuprani

Na 13 jaar en 17 andere auto's tussendoor weer terug hier, daarom stel ik mezelf hierbij nog maar weer even voor.
Ik ben Nils, 31 jaar, en woonachtig in de omgeving van Rotterdam.
Autogek en race fanaat. En heb van mijn hobby ook mijn werk gemaakt.

Mijn aller eerste auto was een Renault Megane Coupe 2.0 8v LPG van 1996.

Destijds super trots op en toen ook actief op dit forum onder de naam Meganez. Ook ooit nog een super mooie kalender uitgebracht voor het forum die sommigen hier misschien nog wel kennen.

Daarna gezworen nooit meer een Renault te kopen. Ik had in 1 jaar meer onderhoudskosten dan de aanschaf van de auto mij heeft gekost.

Renault heeft mijn interesse weer terug gewonnen vanaf de Clio RS, en later de Megane 3 (RS). De betrouwbaarheid is stappen voorruit gegaan en ik vind de onderstellen en rij eigenschappen van Renault tegenwoordig geweldig. Heb 4 jaar terug in een Clio 3 RS de hele dag over De Ring mogen sturen, een keer een week in een Megane III RS en een week in een Megane III Coupe GT kunnen rijden (ik rij veel auto's voor mn werk).  Maar ik was VAG-minded en min of meer altijd bij VAG gebleven. 

Tot vandaag dan. Ik heb zojuist een 2012 Renault Megane III 1.5 dCi Estate gekocht.
Een GT-line, Metallic wit, Xenon, DRL, Panorama dak, Vol Leder + stoelverwarming, navi, achteruitrijcamere, licht en regen sensor, PDC voor- en achter, afneembare trekhaak enz enz.

Volgende week zaterdag ophalen. Ik kan niet wachten!

Willem



EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev