Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

mark


Willem


Yorick


Karin


Bluefear16v

Hoi hoi, was ff zoeken maar heb de juiste topic uiteindelijk gevonden..

Ik ben alias Bluefear16v en ik mag me sinds vandaag de gelukkige eigenaar noemen van een metallic donkerblauwe Renault Mėgane Coupė 2 liter 16 kleppert uit 1998

In het verleden hele leuke ervaring gehad met mn eerste Renaultje Clio fase 1 1.8 16v uit 1993 wat natuurlijk niet kon uit blijven dat tie snel gechiptuned werd enzovoort
..
Nu dus hopelijk hoop plezier gaan beleven met mn tweede racing Renaultje!

Mvg

Karin


Rob Bosman

Mijn naam is Rob ben van 1959 getrouwd en niet meer werkzaam

Rij nadat ik me eerste megane 1.6 plat had gereden"brak bij het minste geringste van achter uit" nu me 2e megane een E uitvoering 1.4 16V maar ben druk op zoek naar een 1.6 16V  Cabrio sport. Gewoon past lekker bij me peno pauze hahaha, image building grijze ouwe zak in Cabrio.
Die ik nu heb, rijdt perfect alleen iets te weinig vermogen en irritante elektrische storingkjes. Voornamelijk verlichting en ruitenwisser achter en de verlichting nog geen eens buiten maar meer op het paneel.

Verder heb ik nog als hobby treintjes H0

Willem


Karin


Davy180tce

Hallo mensen,

Ik zal mijzelf even voorstellen

Kben davy zoals jullie zien

Heb sinds vandaag een Renault megane 3 180tce coupe gekocht
hiervoor had ik een subaru impreza
Deze beviel mij ook erg goed de reden dat ik hem weg heb gedaan is omdat de km stand aan de hoge kant is en een keer wat anders wil ik moet de auto in de loop van de week ophalen heb hem nog niet thuis zit vol in spanning te wachten
Wie heeft er allemaal ervaring met dit model?

Mvg.

Davy

Willem

Welkom  !-!

Ik heb je bericht samengevoegd met het daarvoor bestemde 'voorstel' topic.

Davy180tce

Kon het niet vinden zit op men mobiel maar khoop een leuke tijd met jullie door te brengen :)

mark

Welkom  !-! Rijd super zo'n 180 tce.  :P

Davy180tce

Oja en mn ouders rijden ook een megane maar dan 1.5 dci 110pk HB 2010 en mijn zus rijdt Renault twingo haha 2011

Wilco69

Hallo, mijn naam is Wilco, en wij gaan binnenkort een Scenic expression luxe 2006 rijden. Het wordt onze 3e renault, eerste was een clio, daarna een kangoo, en nu deze.
Ik hoop hier veel (technische) info vandaan te halen, maar zoals ik ff heb zitten neuzen, gaat dat helemaal goed komen.
Four wheels move the body, two wheels move the soul.
Megane II Scenic Expression luxe 2006

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev