Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Willem

Welkom  !-!

Idd Mark het is geloof ik weer de tijd van het jaar om een Mégane te kopen  :q

Yorick

Welkom allen!
Ziet er goed uit Yvo. Veel rijplezier!  Y

Yente, heb je geen foto's?  Y

rf1002

Hallo!

Ik ben Roel, rijd sinds augustus een Megane uit 2003 met 155.000 op de teller (nu 8000 meer dan bij aankoop). Eerste Renault, eerste auto.
Tot nu toe gedaan: nieuwe olie, oliefilter, bougies, inlaatfilter, interieurfilter, handgrepen overgespoten, nieuwe bandjes, smoorklep schoongemaakt
Gepland voor kerst: distributieriem + waterpomp



Karin


Willem


Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

mark


Lars

Hallo ik zal me even netjes voorstellen.

Ben Lars uit Rotterdam, geen foetball fan maar auto's zijn mijn lust en leven.

Op dit moment samenwonend met mijn vriendin waar ik al sinds 5 jaar een relatie mee heb.

Sinds van de dag de eigenaar van een stoere donkere Megane Coupe uit 2001. Had het zelfde type auto al twee jaar geleden op het oog maar kon toen niks fatsoenlijks vinden. Ben bewust voor een wat kale uitvoering gegaan met niet teveel toeters en bellen want wat er niet opzit gaat ook niet stuk. Zo heb ik dus geen airco, boordcomputer leren bekleding of zo...

Ben tuurlijk erg benieuwd of de oude eigenaar hier op het forum nog actief is misschien kom ik zo nog een beetje achter de historie van deze wagen ( 90-HG-BX ).

Voor de Renault ben ik gegaan omdat de onderhoudskosten en vaste lasten zeer aantrekkelijk zijn in mijn beleving. Heb dan ook vandaag met pijn in mijn hart en een traan in mijn oog afscheid genomen van een heerlijke BMW. Maar als ik alles bij mekaar optel scheelt het mij aardig wat peer maand en mijn meisje vond die BMW toch nooit leuk.

Punten van aandacht:

- Baksteun vervangen, is echt niet leuk rijden zo
- ander stuurwiel erin dat mijne lost op
- vliegroest onder de motorkap weghalen
- rubberen pakking van de rechte raam vervangen ( bubbel vorming ziet niet leuk uit )

Voor de rest een zeer strakke wagen. Netjes bijgehouden door de laatste eigenaar.

Willem


Karin



rick

Hallo,

ook ik wil me even netjes voor stellen aan jullie.
ik ben Rick van 19 jaar en kom uit Leersum.
heb sinds de zomer een megane coupe uit 1999.
heb hiervoor een golf cabrio gehad en een Peugeot 206.
heb ondertussen al het een en andere aan mijn auto gedaan en lees ook al eventjes mee.
wil hier graag straks ook mijn eigen project pagina maken.

zo was hij toen ik hem net kocht:

en zo is hij in de tussen tijd geworden:

Karin


mark


Willem

Welkom  !-!
Ziet er goed uit, alleen zou een nieuw setje lichtmetaal niet misstaan.  ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev