Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Karin

Welkom en veel plezier met je auto

Stefan

Welkom Niels !-!

Maareh..
Chippen?
Denk je dat dat heel erg veel gaat opleveren bij een turbo-loze auto? :neen:
Misschien een paar pk's en nm's
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Nielss

Stefan,

Heb op de site van Unlimited Tuning gekeken en zij zeggen ongeveer 17pk winst, maar het gaat mij vooral om het verbruik wat iets afneemt en de motor over het gehele toerenbereik wat soepeler en vlotter loopt.  :)

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tedo


Yorick


mark


yentederooij

#5482
Hallo,

Mijn naam is Yente, net 18 en trotse eigenaar van een
megane cabrio 1.4 Uit 2000. Heb sinds de koop op 1 augustus een nieuwe radio ingebouwd met nieuwe spreakers een prima versterker. Ook heb ik een super mooie roadbox aangeschaft. Qua onderhoud heb ik hem een grote beurt gegeven, distributie riem (leuk die dubbele nokas)+ waterpomp vervangen. Dit allemaal omdat ik er aankomende zomer mee ga toeren in West en Zuid Europa.

mark


Willem


Karin


Ivootje66

#5486
Goed, ik zal me dan ook maar eerst voorstellen:

Mijn naam is Ivo Hubbers, woon in het altijd gezellige Millingen aan de Rijn, ben 35 lentes jong, getrouwd me Suzanne, papa van Isa en Fiene en ICT-er van beroep. Ik ben dus sinds een week of 8 weer de trotse eigenaar van een Renault (Al verklaart mijn hele vriendengroep inclusief familie me voor gek  :) ) Maar eens een Renault fan altijd een Renault fan! Heb ook al een aantal Renaults (Stuk of 5) gehad en altijd naar volle tevredenheid ook nog! oké, je moet wel 2 rechterhandjes hebben en bereid zijn om evt. zelf wat te klussen (heb Mini's gerestaureerd voor de hobby dus dat zit wel goed!) maar het comfort is ongeëvenaard wat mij betreft.

Wat rij ik nu: Een Scenic 2 1.9 Dci uit 2004. Hij heeft 250.000 km. ervaring en een heel goed gedocumenteerde onderhoudshistorie (Een klapper vol dus......) Hij mankeert weinig behalve een achterraam wat niet meer omhoog of omlaag wil, maar dat is een defecte motor dat heb  ik al ontdekt. Verder werkt alles zoals het hoort!





Gr.
Ivo

mark29

Welkom, ziet op het oog goed uit.
Zorg dat de parafan goed schoon blijft, en stop geen kentekenpapier ofzo in de vloerbakken, bij een waterlekkage lopen deze altijd vol namelijk.

Ivootje66

Hoi Mark,

Dank!

Hij ziet er van binnen en buiten ook keurig uit! alleen de passagiersstoel moet een keer flink schoongemaakt! daar heeft de dochter van de vorige eigenaar een keer een blik cola in laten lopen.....  ;(

Parafan is door ondergetekende 2 weken geleden helemaal schoongemaakt! Stekkers onder de stoel waren geoxideerd en heb ik allemaal gesoldeerd... lang leve de 2 rechterhanden!  ;) En nee in de vakjes onder de stoel stop ik zowieso geen papierwerk hoor.

Gr.
Ivo

mark

Welkom ivo.  !-!

Gaat lekker de laatste tijd met nieuwe mensen.  !-! :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev