Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mark


Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Karin


MaikelvD

Ook hallo :)
Mijn naam is Maikel van Drongelen, 22 jaar oud en woonachtig in Broek op Langedijk.
Sinds een paar weken ben ik in het bezit van een Mégane Coupé 2.0 IDE uit 2000 :D
Helaas ook al een probleempje met de auto gehad :( afgelopen zondag de Mégane helemaal
gewassen, gewaxed en gepoetst en van binnen gereinigd op de oprit bij m'n vader.... kom je vervolgens thuis blijkt dat
de pakking van de "brandstofdrukregelaar" lek is, de pakking is helaas niet los te krijgen dus moest
de hele brandstofdrukregelaar worden vervangen (kosten voor het onderdeel 289,42 euro.......).
Nu wachtende op het onderdeel (was uiteraard niet op voorraad) alvast bezig met een lijstje maken voor een projectje :P

Hier wat foto's:







En het kapotte onderdeel:
Renault Mégane Coupé 2.0 16v IDE

mark


Karin



Stefan

Welkom !-!

Plaatjes als handtekening zijn helaas niet toegestaan, dus die heb ik weer even verwijderd ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Jerry78

Goede middag allemaal,

Na al een poosje mee gelezen te hebben op dit forum, werd het eens tijd om me hier eens netjes voor te stellen.
Mijn naam is Jerry, 36 jaar oud en vader van een mooie dochter van 4 jaar.
De voorkeur voor Renault heb ik al  vanaf jongs af aan mee gekregen. Mijn vader had diverse Renault's als lease wagen van het werk en dat betekende dus om de 3 jaar een nieuwe Renault. We hebben Diverse Espace's, Scenic's een RX4 gereden. Mijn eerste Renault was een Clio daarna een Laguna. Welke weer ingeruild is voor een Megane II welke we nog steeds rijden. Als tweede auto heb ik een tijdje een Twingo Air gereden en deze heb ik vorige maand ingeruild  voor een........... Megane Coupe 2.0 uit 2002.



Haar slaap plaats



De familie auto is een Megane uit 2003



en eentje uit de oude doos



Momenteel is de Coupe een leuke 2e auto welke prima bevalt. Helaas heeft net afgelopen woensdag de Lambda sensor het begeven en zijn de 2 electrische achterramen defect. (Niet de moeite om naar te kijken)
Ik heb wel wat wensen welke ik graag nog wil aanpassen aan de auto.
-Standaard ruitenwissers vervangen door flatBlade exemplaren.
-DRL verlichting
-30mm verlagen
-Monteren van een Chin spoiler
-Logo's Zwart maken

Gewoon wat kleine dingen die de auto net wat "specialer"maken.

Groeten Jerry



Willem


Karin


mark


Cabrio1971

#5352
Hallo ik ben Robin en heb sinds kort een Cabrio 1.6e uit 1998. Hij wordt als tweede auto gebruikt. Hiervoor veel verschillende auto's gehad maar blijf toch bij Renault hangen. Bij aankoop zat er een verroestte motorkap op, zwarte 16 inch velgen een verkreukelde spiegelkap en een verfrommelde nummerplaat.

Even een paar foto's van het oude:




En hoe het nu is:



mark

Welkom Robin.  !-! ziet er netjes uit.  !-!

Willem

Welkom, netjes inderdaad   !-! Ben je oude velgen wel op marktplaats tegen gekomen  :P

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev