Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

mark


BenjaminRS

Een hele goedemorgen luitjes!

Ik zal me even voorstellen. Ik heet Benjamin en kom oorspronkelijk uit Amsterdam maar woon al een paar jaar in een dorpje genoemd Assendelft! Ik ben sinds kort in het bezit van 2 zeer mooie Renault Megane's.

- Renault Megane phase 1 RS 225 pk bouwjaar 2005
- Renault Megane Coupe phase 1 2.0 16v 150pk bouwjaar 1996

Ik ben ook nog in het bezit van een zeer nette Peugeot 106 GTI 1.6 16v van 2003 met 85.000 op de teller!

Beide auto's heb ik sinds kort in me bezit. De RS sinds 25-04-2014 en de coupe van 1996 sinds 20-05-2014.

Ben onwijs blij met beide auto's heerlijke auto's met vermogen en rs vooral sportief en toch comfortabel! Tevens heb ik gelijk de distributie/waterpomp vernieuwd en heb helaas me schakelkabels moeten vervangen wat aardig in de kosten liep maar nu rijd hij weer als nieuw!
Van origine ben ik een liefhebber van franse auto's maar heb al aardig diverse merken auto's gereden. Maar conclusie is toch dat ik me het fijnst bij franse auto's voel!

Maatje van Luk Dijkstra heeft al een zeer nette foto shoot gehouden van de Megane Coupe en dat heeft hij hier ook al mede gedeeld! Ik vermoed dat na het weekend de foto's online komen en dan zal ik even een plaatje bij het praatje toe voegen zodat jullie medeliefhebbers kunnen zien wat voor auto's ik rijd!

Groetjes,

Benjamin !-!

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Yorick

Hey Benjamin,

Nice hoor, de Mégane's doe je voor de deur hebt staan!
Lúk had idd al iets verteld.. Ben benieuwd  :9~

Veel plezier met de wagens en welkom!  !-!

Igoranty

 :D welkom! En veel plezier hier
Nieuwe trots *** Renault Megane III 2.0-16v TCe 180 Privilege ***

Oud, maar goud: http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=18628.0

FB pagina: https://www.facebook.com/igor.antypov.3?ref=tn_tnmn

lúk

hee ben welkom hier jonge  :) en de foto's word hard aan gewerkt  ;)

Rogier

Welkom Benjamin,

Als het goed is had jij ook een blauwe corsa helemaal verbouwt en kwam jij wel is in veenendaal bij M.S.R

mark


BenjaminRS

Dank jullie wel allemaal voor de welkomst!

Hey rogier ja dat klopt ik kwam wel is een keer langs met de corsa maar was voor die tijd nogal georienteerd op het racen.
Maar ik houd me nu alleen nog bezig met shows/meetings enzo!

Gr, Benjamin

carrera5 (Leon)

hallo allemaal,

ik zit al even bij de meganeclub wou mij eerst voorstellen via de project pagina maar door omstandigheden (schade) komt het er nog niet van.
ik ben Leon Horstman, ben 20 jaar en kom uit zuidwolde drenthe, heb de monteurs opleiding gedaan helaas niet kunnen afronden op 1 theorie toets na,
dus ben nu BBL chauffeur en heb bijna opleiding afgerond.

ik rij een Renault megane coupe type 1 phase 2 1.4 16v die hopelijk gemaakt kan worden en anders komt er weer een nieuwe megane :D
I bring the blue/grey megane back to where it belongs the shows and the carwash!

megane 1 phase 1

mark


Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Willem


Yorick

Laatst al ff bij hem langs geweest, maar alsnog welkom Leon  Y

Jaleukhoor

#5264
Hoi iedereen!

Ik ben Ruud, woonachtig in Gorinchem, en heb vorige week een Mégane CC (Coupé Cabrio, maar dat wisten jullie natuurlijk wel ;)) aangeschaft. Hij is uit 2004 en het is een 2.0 16V. En hij rijdt heerlijk (gister en vandaag met de kap dicht, dat wel...).

Ik heb wel een paar vraagjes die ik in een ander topic zal stellen.
Maar voor nu heb ik het 'stel je ff voor' gedeelte in ieder geval gehad! Dan kunnen we het misschien een andere keer over m'n andere auto hebben (1968 Cadillac Coupe DeVille met een 7.7 V8).

Gr. Ruud


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev