Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics DEEL 51

Gestart door Willem, 22 december 2014, 21:09:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Proud to be Loud!
Knetterpuupe!


Heatzone (Mark)

Ben wel benieuwd naar foto's Erwin!! Goed om te horen dat de 16v het nogsteeds prima doet 8)

Tedo

Mooi dat je probleem voorbij lijkt Felix! Maar waarom niet meteen Beru's gekocht?

Felix

Die van Beru kon ik niet zo snel vinden voor een gunstige prijs. Deze wel, en ik denk dat dit ook prima bobines zijn :)
Als reserve heb ik nu wel een Beru liggen. De bobines die er in zaten waren trouwens merkloos, ik zie in ieder geval nergens een merkje staan...


Willem



Willem


Christian de Vriend

Citaat van: ShiftGear ( Erwin de Rijke ) op 31 maart 2015, 22:01:05
@ Mark:Binnen kort effe een grote beurt geven, dan ken die er weer tegen aan.
Rij op moment op E-10 benzine, gewoon een Expiriment hoe de auto op reageerd, in heb het idee dat hij een stuk vlotter op m'n gas pedaal reageert, eigenlijk zou hij op de bank moeten staan voor echte resultaten, ik hoop dat er binnenkort weer Dynodagen in Goes zijn.

ergens in mei (datum nog niet bekend)
en 27 juni sowieso
mijn 16v gaat dan ook de bank op,kijken wat het beesje nu heeft.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

MarcN

Citaat van: Felix op  2 april 2015, 21:14:54
Die van Beru kon ik niet zo snel vinden voor een gunstige prijs. Deze wel, en ik denk dat dit ook prima bobines zijn :)
Als reserve heb ik nu wel een Beru liggen. De bobines die er in zaten waren trouwens merkloos, ik zie in ieder geval nergens een merkje staan...

Hoe loopt de motor nu Felix? Ik denk namelijk dat ik hetzelfde probleem als jou heb. Geen foutmeldingen maar een motor die in een paar weken tijd steeds slechter is gaan lopen. Nieuwe bougies maakte wel wat verschil maar nog niet genoeg. Ik verwacht mijn setje bobines na pasen binnen te krijgen dus even afwachten.

mark


Felix

@MarcN, hij loopt nu stukken beter! Geen irritante schokjes meer bij stationair lopen. Waar heb jij die Valeo bobines vandaan? Ik eBay.

Willem


mark


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev