Advertenties

Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

DominiqueRSD

Mijn naam is Dominique Maas.
Ik ben inmiddels 18 jaar oud en woonachtig in Roosendaal bij m'n ouders.
Ik ben nog bezig met m'n auto rijbewijs maar heb m'n theorie en ttt al binnen en 16-07 staat m'n praktijk examen gepland.

Hier rechts ben ik  --
traffic.gif

Ik houd kwa muziek van hardcore en veel aftakkingen daarvan zoals: Frechcore, Industrial, Terror, Early & Early Terror. Maar naast dit houd ik zeker ook van een potje Nederlands-talige polonaise muziek, ik ben dan ook een grote liefhebber van het o zo gezellige carnaval in Brabant!

Ik heb een opleiding gevolgd op het Grafisch Lyceum Rotterdam als signmaker.
In middels ben ik werkzaam bij het bedrijf waar ik ook stage heb gelopen genaamd De Goude Heren.

Mijn hobby's zijn: Muziek, Voetbal, Uitgaan en drinken met maten!

Nu iets over m'n verleden van voertuigen op wielen.

Ik ben begonnen op een fiets met 2 zij wieltjes.
Nee nu even sirieus.

Ik ben eerst begonnen met een Yamaha Aerox, hier had ik een mooie soundboard ingebouwd om altijd muziek te kunnen luisteren en natuurlijk wat opgevoerd  :) Ik ging regelmatig na scooter meetings toe waar ik niet achteraan reed zullen we maar zeggen  ;)

traffic.gif

Na met deze een jaar te hebben gereden zag ik een auto over het hoofd die op een voorrangsweg reed en die heeft me geschept met ongeveer 75 km/h. Daarna zag tie er zo uit:

traffic.gif

Ik rijd momenteel een Kymko Agilty met blauw kenteken en niet opgevoerd  !-!

Ik was dus een beetje aan het rondkijken na een auto maar had m'n zinnen eerst gezet op een Renault Clio of een Peugeot 206. Maar mijn vader ging na onze vaste garage toe en daar stond en Renault Megane uit 1999 die ik niet kon laten staan.

traffic.gif
traffic.gif

Hij komt uit 1999 en er staan 147.000 KM'ers op. Het is een 1.4 motortje. Ik ben de derde eigenaar.
Er zijn al een aantal dingen besteld zoals een heel xeon kitje en een handsfree kapje wat ik over m'n spiegel kan klikken.

Wat ik er nog aan wil doen is:
Sport uitlaatje (alleen nog aan het twijfelen om alleen een andere demper of vanaf de kat)
Goede geluids instalatie

Verder nog niet echt plannen. Ik wil zeker eens een meeting gaan bezoeken dus misschien zien jullie me nog wel verschijnen  :)

Als je nog andere vragen hebt PB me gerust --

Umpire (Robin)

Welkom Dominique! Als je ooit hulp nodig hebt, we staan altijd klaar !-!
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Karin

Welkom Dominique, veel plezier hier en als je je rijbewijs hebt ook met je auto.

DominiqueRSD

@Robin: Dankje, als ik hulp nodig heb zal ik dat zeker hier vragen!

@Karin: Dankje! Ik zal zeker veel plezier hebben van m'n auto :)

Lennart

Hi Dominique..

Welkom op het forum!!

Leuke introductie, zelfs met foto van jezelf! dat zie je weinig !-!

Heel veel goede en veilige kilometers en hopelijk snel je rijbewijs!
assumption is the mother of all f*ck ups

rickluten

Welkom Dominique!

Altijd leuk om weer iemand met scooter achtergrond te zien! Heb zelf ook 9 jaar een scooter hobby gehad en meegedaan aan SBO etc..

Succes met je rijbewijs en je megane!
Renault Megane Coupé 1.6E 1996 Rood

Remy P

Welkom aan ieder die ik de laatste tijd gemist heb !-!

mark

pas76

Hoi,

Ik ben Pascal en ik ben 36 jaar jong.  ;)
Woonachtig in Almere samen met mijn vriendin en dochtertje van bijna 6.

Werkzaam als office manager bij een groot verpakkingsbedrijf.

Sinds gisteren zijn wij de trotse eigenaren van een blauwe Megane II 2.0 16v GT Turbo uit 2008 met (nu nog) 165 PK en koppel 270 Nm.
Beiden hebben wij altijd voorliefde gehad voor "sportievere" auto's maar wel met een enigzins nog te betalen brandstof verbruik.

Onze laatste auto was een BMW 325i uit 2004 met 192 PK.
Dit is nooit echt onze auto geweest, veel te netjes, wel power, maar geen hoge race-factor meer, minder rijplezier dus.
Mijn vriendin heeft hem 2 jaar lang "ouwe ###len bak"genoemd.  :D
Ook het verbruik deed erg zeer in de portemonnee, 1 op 8 gemiddeld.  :neen:

Voor de BMW hadden we een Renault Clio RS 2.0 16v uit 2001 met 172 PK.
Aangezien deze veel problemen cq kosten begon te geven nadat de distributieriem knapte rond de 140K, deze uiteindelijk met pijn in ons hart weggedaan.

Terug naar de nieuwe auto  :)
Wat ons vooral erg aantrok aan de Megane was de lage km stand, rond de halve ton gelopen, zeer goede inruilprijs voor de BMW gekregen, dus de keuze was snel gemaakt.  ;)
Zeker na de proefrit, wat een heerlijk felle auto, deed ons weer beetje terugdenken aan de fijne Clio.

We zijn van plan nog wat dingen aan de auto te doen de komende tijd, zoals andere (sport-)velgen, chiptuning en aankleding interieur en exterieur etc.
Hiermee verwacht ik wel enig advies nodig te hebben van kenners.  ;)

Ik hoop hier veel info op te kunnen doen en evt mijn steentje bij te kunnen dragen hier.  !-!

Allemaal een fijne zonnige dag!  8)

Gr. Pascal

Heatzone (Mark)

Welkom hier Pascal! !-!

Misschien is het leuk om wat foto's van je aanwinst te plaatsen 8)? Ik ben wel nieuwsgierig.

J to the H (Jeroen)

Welkom Pascal,
Klinkt als een leuk speelgoed wat jullie aangeschaft hebben. En nog maar een halve ton op de teller!
Benieuwd naar de foto's!

Umpire (Robin)

Welkom Pascal, leuk je op het forum te hebben! Ook ik ben benieuwd naar de foto's!
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Lennart

Hoi Pascal,

Welkom op het forum..
Ben inderdaad ook benieuwd naar de foto's van je nieuwe aanwinst.

Veel goede en veilige kilometers !

assumption is the mother of all f*ck ups

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Karin

Pascal, welkom en veel plezier hier

EhPortal 1.40.2 © 2026, WebDev