Advertenties


Is er nog een club / vereniging / bestuur?

Gestart door Jeroen, 30 november 2023, 12:56:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jeroen

Graag kom ik in contact met (als die er nog is) mensen van het bestuur.
Of anders met iemand die verantwoordelijk is voor de Megane Club / website.

Voor degene die denken wie is deze man, ik ben de oprichter van de club. Al jaren niet meer actief maar sta blijkbaar nog ingeschreven bij de KvK als bestuurslid.
Volvo V60 D6 Plug-in Hybrid / VW Golf 1 Cabrio
Website autoWebsite fotografieFacebook

mark29

Het eerste wat ik dacht was inderdaad, wie ben jij, erelid en niet zo veel post?
Maar dank je wel voor het oprichten van dit forum/club, ik denk toch dat er een hoop mensen iets aan gehad hebben, de uitwisseling van informatie etc, maar ook het sociale aspect.
Het is een goede bijdrage.

Ik merk wel dat het nooit een heel erg actief forum is geweest, als ik ga vergelijken met de honda forums etc, en zowiezo sinds de groei van facebook etc is alles wat aan het doodbloeden geweest.
Maar toch is er wel een continu aanwas van berichten en nieuwe mensen.

henkwijers@hotmail.com

Houd   de  club  in  ere  want  wat weg  is  komt nooit  meer terug.

En dat  zou  jammer  zijn voor  alle  renault  rijders.

Henk.

Felix

Hallo Jeroen,

Allereerst bedankt voor het oprichten van de club!
Zoals je zelf al constateert is er weinig activiteit op het forum. Ook vanuit de bestuursleden.
Ik heb vorig jaar daarom het technisch beheer van het forum overgenomen, aangezien de forumsoftware nog op een versie uit de oertijd draaide. Verder ligt alles op zijn gat, veel mensen zijn vertrokken naar Facebook l- . Er loopt achter de schermen wel het een en ander, maar ook dat gaat erg langzaam allemaal.

Hoe nu verder, ik weet het in ieder geval niet. Misschien zijn er vrijwilligers te vinden voor het overnemen van enkele functies zoals bijvoorbeeld de KvK inschrijving.

larsdijkstra

Het is wel goed om het forum levend te houden. Veel waardevolle technische informatie etc
Megane 1 2.0 16v Aria Cabrio 2003, Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008. Ex: Megane 1 2.0 16v F7R hatchback 1999, 2x 19 16v

i2paq

Helaas hebben meer fora en clubs hier last van.
Men is veel meer individueel bezig dus waarom zou je lid worden van een club.

Facebook, anders dan een forum, heeft last van META-moderators met een dubbele moraal. Dus voor je het weet is je Group gebanned of heb je zelf een (temp)-ban.
Probeer ook maar eens wat te zoeken in een Group.
Renault Mégane III 1.5 dCI Hatchback (2012)

Jeroen

Oke, geen echt bestuur meer dus. Ik zal even uitzoeken hoe ik de club uit de Kvk kan halen. Blijkbaar loopt er ook nog een bankrekening, deze dan ook maar opzeggen.
Volvo V60 D6 Plug-in Hybrid / VW Golf 1 Cabrio
Website autoWebsite fotografieFacebook

Jeroen

#7
Citaat van: mark29 op  3 december 2023, 13:30:08Het eerste wat ik dacht was inderdaad, wie ben jij, erelid en niet zo veel post?
Maar dank je wel voor het oprichten van dit forum/club, ik denk toch dat er een hoop mensen iets aan gehad hebben, de uitwisseling van informatie etc, maar ook het sociale aspect.
Het is een goede bijdrage.

Ik merk wel dat het nooit een heel erg actief forum is geweest, als ik ga vergelijken met de honda forums etc, en zowiezo sinds de groei van facebook etc is alles wat aan het doodbloeden geweest.
Maar toch is er wel een continu aanwas van berichten en nieuwe mensen.


Ben in 2000 met de club begonnen en is wel degelijk een zeer actief forum geweest met veel clubactiviteiten. Dat is in de loop van de tijd blijkbaar veel minder geworden.



Volvo V60 D6 Plug-in Hybrid / VW Golf 1 Cabrio
Website autoWebsite fotografieFacebook

Yorick

Er staat nog best wat geld op de rekening volgens mij. Benjamin Remon weet het meeste over het bestuur en de juridische kant maar die is onbereikbaar.

Dirk Kuipers

Hoi Jeroen, Ik lees je bericht nu pas helaas.

Ik neem even contact met je op via facebook!

Groeten, Dirk

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev