Advertenties


Klets maar raak DEEL 224

Gestart door Tedo, 27 december 2019, 10:37:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Roadkill (Michiel)

@nikk, dan zou ik toch voor een late Clio2 gaan, mekkelijker om aan onderdelen te komen, meer keuze. De keuze bij de Clio1 is behoorlijk beperkt, maar ik zou de Rsi niet snel tegen een Clio2 ruilen. 😎
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Nikk

Snap ik maar vind de I wel leuk. De vrouw heeft er ooit ook eentje gereden. We gaan het zien. Vooralsnog op het www al een tijdje geen 5-deurs I automaat tegengekomen.
Megane Cc     Tech line     2.0 16v Bleu Crepuscule  Automatic '08
Megane break RXT           1.6 16v Bleu Crepuscule  Automatic '00
Espace           The race    2.0 16v  Gris Titane "02

mark29

Ze zijn er wel, maar ik denk dat de meeste al opgeruimd zijn. Een clio 2 phase 2 is nog te verkopen.
Een Clio 2 phase 1, krijg je al geen 1000 euro meer voor, tenzij een rs of een uitzonderlijk mooie.
Laat staan een clio 1, ziet niemand geen waarde meer in.
Maar ja je houd altijd wel een paar liefhebbers, wat de gek ervoor geeft zeggen ze dan.

Nikk

#153
Ja de prijs zal niet al te hoog moeten liggen alhoewel er wel eens "pareltjes" tussen zitten. Een strakke met een lage km stand mag voor mij in ieder geval wel 1K kosten.  Vraagprijzen blijft toch wat iemand vraagt / denkt dat het waard is. Vooral een particulier wil de commerciele waarde nog wel eens wat hoog inschatten. Je kunt er net veel aan verspijkerd hebben maar die kosten ben je gewoon kwijt. Vang je er niet meer extra voor terug als je de auto verkoopt.
Megane Cc     Tech line     2.0 16v Bleu Crepuscule  Automatic '08
Megane break RXT           1.6 16v Bleu Crepuscule  Automatic '00
Espace           The race    2.0 16v  Gris Titane "02

Roadkill (Michiel)

Stond laatst nog een 1,2 3deurs voor 1500€, wel met rond de 100k.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

mark29

#155
Met nieuwe apk, riem en uiterlijk buiten en in de auto, zijn mensen toch vaak wel bereid iets meer te betalen, maar dat is dan ook net een 2 a 300 euro meer.

Vandaag is er 1.6 ik vermoed 8 klepper, heb hem niet geraadpleegd, 1999 clio 2 phase 1 4 deurs met automaat te koop gekomen op marktplaats. Relatief weinig gelopen. Alleen de lak is drama.

Advertentienummer: m1663905946

Ja als ik de fotos zo zie is het wel een lelijke draak van een auto.

Nikk

Mindere lak dan maar niet. Er komt wel een keer een nette die aan de eisen doet voldoet voorbij
Megane Cc     Tech line     2.0 16v Bleu Crepuscule  Automatic '08
Megane break RXT           1.6 16v Bleu Crepuscule  Automatic '00
Espace           The race    2.0 16v  Gris Titane "02

Nikk

Megane Cc     Tech line     2.0 16v Bleu Crepuscule  Automatic '08
Megane break RXT           1.6 16v Bleu Crepuscule  Automatic '00
Espace           The race    2.0 16v  Gris Titane "02

mark29

Ja idd. Alleen beetje dooie kleur, al is donker blauw wel fijn om te poetsen.
Dakraampje is erg fijn.

Nikk

Als het crepuscule blauw is, dat is een van mijn favoriete kleuren. Heb al twee stuks in die kleur  _o_ :). Vooral op mijn Megane I ziet die lak er gewoon altijd fris uit. Collega's vragen wel eens of ik de auto gepoetst heb terwijl dat nog nooit is gebeurd.
Megane Cc     Tech line     2.0 16v Bleu Crepuscule  Automatic '08
Megane break RXT           1.6 16v Bleu Crepuscule  Automatic '00
Espace           The race    2.0 16v  Gris Titane "02

Nikk

Zie dat het kenteken van die auto niet meer bestaat. Geeft niet, geen haast. Eigenlijk stond er voor dit jaar geen auto bijkopen op de lijst maar we gaan zien of we die moeilijke opgaaf redden  ;)
Megane Cc     Tech line     2.0 16v Bleu Crepuscule  Automatic '08
Megane break RXT           1.6 16v Bleu Crepuscule  Automatic '00
Espace           The race    2.0 16v  Gris Titane "02

Yorick

Citaat van: mark29 op  3 februari 2021, 16:47:23
Yorick, je had het in je project over dat palletje, heb je nu een gat in het raam dus, zat er op je vorige mechanisme dan niet zo ronde pal waar je die plastic vork overheen schoof?
En nu ontbreekt die pal? Wat zit er dan wel, ik vind het wel merkwaardig.

Edit, of is dit dat systeem met die horizontalen geleider waar die rollen in rollen? En dan rubbers onder de ruit en erin geklemd? Er zijn zoveel systemen, ik weet niet altijd precies meer wat er in welk type zit.

Het is zo'n verticale geleider. Ik heb de boel alweer dicht gebouwd maar heb het oude mechanisme nog in de schuur liggen. Zal er ff naar kijken. Heeft voor nu ook geen haast.

Yorick

Dat jullie toch zoveel met die Clio's hebben, wat is er zo bijzonder aan de RSI? Een 16v Williams staat buiten kijf in mijn ogen.

Nikk

#163
Wat mij betreft is een Clio een kleine auto voor er bij maar ieder zijn ding. Heb wat meer met een Megane I. Zeer tevreden over mijn eigen exemplaar. Een Clio II phase I vind ik wel een leuk ogende modelletje. Lijkt me een prima boodschappen karretje
Megane Cc     Tech line     2.0 16v Bleu Crepuscule  Automatic '08
Megane break RXT           1.6 16v Bleu Crepuscule  Automatic '00
Espace           The race    2.0 16v  Gris Titane "02

Roadkill (Michiel)

@yorick, de Rsi schijnt in de tussen acceleratie zelfs sneller te zijn dan de Williams (en het rijd gewoon heel fijn een acht klepper, zeker nu die wat lichter is dan standaard)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev