Advertenties


ACT reacties op de projecten topics DEEL 56

Gestart door Tedo, 6 september 2018, 13:27:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Felix

@Mark. Netjes opgelost, welke diameter heb je gebruikt voor die buis? Ik ben van plan hetzelfde te doen :)

mark

Ik heb 60mm buiten diameter gebruikt, gaat er echt goed strak overheen.  !-! Dikker kun je denk ik niet gebruiken.

Roadkill (Michiel)

Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!


Roadkill (Michiel)

@Mark ik ben benieuwd wat je met de achterlichten gaat doen, ik "volg" de laatste tijd ook een gast op youtube die veel autoverlichting verbouwd, erg leuke ideeën heeft die.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

mark

Ik ben van plan om eventueel wat met custom verlichting te gaan doen, af en toe s'avonds in m'n schuurtje. Dus dit wordt m'n visitekaartje, dus ik ga flink uitpakken. Meer verklap ik nog niet. ;)

larsdijkstra

Megane 1 2.0 16v Aria Cabrio 2003, Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008. Ex: Megane 1 2.0 16v F7R hatchback 1999, 2x 19 16v

Roadkill (Michiel)

Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Roadkill (Michiel)

Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Felix

Deze kerel heeft ook wat leuke projecten bij een Megane 2 en 3 Coupe gedaan :)
https://www.youtube.com/watch?v=Kwg59sc3qmQ

Jacques

@The Wackyracers Een vraag: Waarom neem geen Megane met een F7R of F4R blok?

Roadkill (Michiel)

Leuk verhaal ik ga hem volgen, hopen dat het virus rap opgelost word want nu kan en mag er bar weinig ( nog even buiten het menselijke leed om)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

mark

Idd leuk project !-! Lijkt mij ook wel leuk om te doen.
Zit alleen met ruimte in m'n schuur :D want de racewagen van m'n maat staat er ook al in.

The_Wackyracers

Citaat van: Jacques op 13 maart 2020, 00:27:14
@The Wackyracers Een vraag: Waarom neem geen Megane met een F7R of F4R blok?

Heey, ja goeie vraag, maar ons budget en de gedachte van de junkyard race is om zo goedkoop mogelijk te racen. Op moment van zoeken hebben we geen goede 2.0 liter kunnen vinden, en met een 1.6 kan je ook al veel lol hebben!
Jammer genoeg vandaag te horen gekregen dat de race is afgelast :( we mogen pas weer 6 november racen. Hopelijk kunnen we wel een trackday mee pakken dit jaar!

@mark, ben toch benieuwd wat voor race monster er nog bij je in de schuur staat 😁
Instagram: @The_Wackyracers

mark

Ik huur de schuur samen met m'n kameraad, hij heeft een 106 als trackday auto. Het was een 1.4, maar we hebben er een 1.6 in gelepeld. Ook met rolkooi alles er in. Wel leuk speelgoed !-! Maar zie dat ding nog niet 6 uur lang op een circuit rond knallen. :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev