Advertenties


ACT reacties op de projecten topics DEEL 56

Gestart door Tedo, 6 september 2018, 13:27:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Ramon87

Ik gebruik op roest Hammerite. Hier zit ook een roeststopper in wat verder roesten zou moeten voorkomen. Hammerite is over te schilderen wanneer het is uitgehard. Afhankelijk van plek laat ik het met rust, spuit ik het met primer / verf of breng ik tectyl aan (tectyl is rekbaar). Wanneer de Hammerite zou gaan basten kan er middels de tectyl nog niet direct vocht bij komen.

Test op een oude oldtimer site (heb ik ergens vermeld in de blog laat zien dat Hammerite tegen roest een goed middel is. Uiteraard wel hier de regel. Hoe beter het voorwerk hoe beter het resultaat  ;)
1996 Mégane Coupé 2.0 16v - Project Car
2014 Clio TCE 90 Estate - Family Car

Jacques

Bij die veertoren zou ik geen Hamerite gebruiken, maar gewoon een stuk in lassen.

Jacques

Er moet toch wel iemand te vinden zijn die even MAG (CO2) kan lassen en naar je toe kan komen?

The_Wackyracers

Citaat van: Roadkill (Michiel) op 16 april 2020, 15:08:29
@wackyracers, is de Megane gewoon streetlegal, want dan zou ik er af en toe ff lekker mee gaan touren, anders loop je zometeen kans dat je auto er weinig zin meer in heeft, weet ook niet wat voor brandstof er nu in je tank zit.

Nope niet meer, is geschorst, er zit nu gewoon 95 in dus met 10% ethanol. Vandeweek ga ik naar de stalling en even starten, kijken of er nog leven in zit. Gelukkig hebben we wel een schakelaar op de accu en deze staat uit.
Instagram: @The_Wackyracers

mark

zeker als het een circuitauto is, en dus vaak stil staat, zou ik er alleen v-power of bp ultimate 98 in gooien. Daar zit namelijk geen ethanol troep in.
Mijn tce180 krijgt alleen maar v-power, geen ethanol troep voor mijn megane.  8)

larsdijkstra

@Ramon: je bent goed bezig! Succes verder
Megane 1 2.0 16v Aria Cabrio 2003, Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008. Ex: Megane 1 2.0 16v F7R hatchback 1999, 2x 19 16v

Roadkill (Michiel)

@wackyracers, die accu gaat het probleem niet zijn, die E10 bende zooi ik er mooi uithalen, die bende moet je niet in je auto willen hebben...
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Stefan

Goed bezig Ramon, mooie verslag legging ook!!!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Yorick

+1! Echt keurig. Zo hoort een auto aangepakt te worden (denk ik).

Ramon87

@ Iedereen: Dank voor alle reacties  _o_.
@ Jacques: Misschien dat ik daar ook nog wel even achteraan ga. In mijn planning zouden we hem zaterdag lassen, maar de kapotte onderdeel gooide roet in het eten. Komt goed.
@ Stefan: Leuk dat je het verslag leuk vind. Ik probeer het op een manier te brengen dat mensen er ook zelf ideeën uit kunnen halen. Zelf haalde ik ook leuke en praktische tips uit de verslagen van anderen  ;).
1996 Mégane Coupé 2.0 16v - Project Car
2014 Clio TCE 90 Estate - Family Car

Stefan

zo is dat! en daar is zon forum nu toch juist mooi voor !-! !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tedo

#206
@EstateRS: leuke 220! Ik heb een 180 in die kleur. De zwarte accenten op jouw Megane zijn niet origineel, en dus ook niet GT220 specifiek. Op de velgen na dan.
@Wacky Racers: Leuk om te lezen/zien! Hopen dat je snel weer mag racen!

mark

Netjes Ramon !-! . De zijschermen zitten idd met een soort van schuim vast geplakt. Stond ik de eerste x ook van te kijken haha.

Roadkill (Michiel)

Weer goed bezig Ramon!! Van de zomer is het bij mij feest om de Clio op wat plekken aan te pakken...
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

larsdijkstra

Megane 1 2.0 16v Aria Cabrio 2003, Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008. Ex: Megane 1 2.0 16v F7R hatchback 1999, 2x 19 16v

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev