Advertenties


ACT reacties op de projecten topics DEEL 56

Gestart door Tedo, 6 september 2018, 13:27:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

The_Wackyracers

Ik denk zelfs dat een 106 nog meer lol geeft op een circuit dan een Megane, morgen ga ik na mn werk de remmen af maken. Door tijd gebrek vandeweek alleen nog geen tijd gehad om remvloeistof te vervangen en gelijk alles te ontluchten. En ff stiekem rondje door de straat maken.
Instagram: @The_Wackyracers

mark

#181
Je zult nog versteld staan wat zo'n hatchback kan als die op een schroefset staat.  Y Ik reed er gewoon dikke porches uit in de bochten met m'n vorige megane hatchback. Maximaal verlaagd op een vmaxx schroefset.
Zie m'n oude project pagina
http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=19142.0

The_Wackyracers

Die megane ziet er echt wel strak uit! Vandaag hebben we remvloeistof vervangen, peace of cake. Jammer genoeg mogen schroefsetjes niet bij de JYR, misschien van de zomer eens naar de rubber bussen kijken, rijd die ook wat strakker.

We hebben nu zat tijd tot 6 november  :shocked:
Instagram: @The_Wackyracers

mark

Die zag er strak uit :D deze ligt nu bovenop een Peugeot op de sloop. :shocked: helaas, had de versnellingsbak gesloopt tijdens het terug plaatsen van het standaard vliegwiel en koppeling. Alleen versnellingen 1,3 en 5 deden het nog :D

Misschien is dikkere olie in de schokbrekers een optie?

Roadkill (Michiel)

@ramon, gefeliciteerd met toekomstige kleine, en succes met de puntjes op de i zetten met de megane
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

mark29

Gefeliciteerd! Zet maar een kruis door de hele agenda. Straks nergens geen tijd meer voor.

Roadkill (Michiel)

@mark29, welke agenda? Van de meeste mensen is de agenda voorlopig zo wie zo leeg.

@Felix, lekker bezig 👍
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

larsdijkstra

Megane 1 2.0 16v Aria Cabrio 2003, Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008. Ex: Megane 1 2.0 16v F7R hatchback 1999, 2x 19 16v

mark


Ramon87

Dank je wel  :). Ik wil inderdaad zien dat ik wat dingetjes afrond voordat de kleine er is  :D  8)7. Gaat goed komen  !-!
1996 Mégane Coupé 2.0 16v - Project Car
2014 Clio TCE 90 Estate - Family Car

Jacques

Dat wordt door sleutelen aan de Bonneville.

Jacques

@F4R driver:
- het krakend geluid bij sturen is vaak het gevolg van de rubbers in de zadels, die het stuurhuis op zijn plek houden. Als die zijn uitgedroogd, kan het stuurhuis iets schuiven en staat je stuur iedere keer bij rechtuit rijden weer in een iets andere stand.
- Ook ik kreeg in 2005 van de Renault dealer een prijsopgave, die me zou moeten aansporen een andere auto te kopen. Ik heb me in de techniek verdiept en doe het allemaal zelf (op programeren na). Kemperman stelde voor mijn blok te gaan revideren en laat ik dat nu zelf al jaren te doen.
- Ik zou mark de onderdelen laten bestellen, dan weet je zeker dat het goed zit. Zo wie zo zijn dezelfde onderdelen, die de dealer gebruikt, buiten de Renault organisatie vaak 50% of meer goedkoper. (distributieset koste in 2005 bij de dealer al 255 euro excl btw en excl montage !)

Roadkill (Michiel)

@wackyracers, is de Megane gewoon streetlegal, want dan zou ik er af en toe ff lekker mee gaan touren, anders loop je zometeen kans dat je auto er weinig zin meer in heeft, weet ook niet wat voor brandstof er nu in je tank zit.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Roadkill (Michiel)

@Estaters, uhm wat, een RS blok in een estate is volgens mij nooit geleverd, in geen enkel type, in ieder geval niet van uit Renault. Toevallig rijd er bij mij in de buurt een 180tce met een rsblok na een motor swap (bekende voor de rtc mensen 😜) dus weet je heel zeker dat je een RS hebt, en geen gechipte 180tce (ook heel leuk hoor)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Roadkill (Michiel)

@ramon, lekker bezig, mag ik vragen wat je voor undercoating gebruikt, is dat gewoon standaard tectyl, en behandel je de roest ook nog met wat anders of haal je het helemaal weg. Ik ga de Clio van de zomer aanpakken
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev