Advertenties


Klets maar raak DEEL 223

Gestart door Tedo, 5 mei 2018, 22:59:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jacques

Citaat van: Roadkill (Michiel) op 24 februari 2019, 22:10:32
Hmm de Clio RSI lijkt ook een zeldzaamheid te worden, ben een beetje aan het surfen geweest vandaag, volgens de ene site zouden er nog 41 zijn, volgens een andere nog 7 met recente of geldige apk. Dus ik ga hier heel zuinig op zijn en langzamerhand weer tip top maken (maar wel met een beetje van mijn eigen stijl)

Meteen ff een technische vraag, kan iemand mij aan een elektrisch schema helpen van de elektrische raamuitzetters die een optie waren op de Megane 1 coupe? Die wil ik graag inbouwen in de Clio, moet ik ze nog wel ff ergens kunnen vinden :-)

Wat bedoel je? electrische raambediening?

Tedo

#136
Citaat van: Roadkill (Michiel) op 25 februari 2019, 18:29:18
Echt wel, nou zal de 19 van jou wel ff zwaarder dan de Clio ;-)

1163 kg, en jouw Clio nog geen 1000 denk ik?

Roadkill (Michiel)

@jacques, ja dat je bij een coupe de achterste raampjes met een knop tussen de voorstoelen open en dicht kan doen.

@Tedo, 935kg schoon aan de haak :-)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Roadkill (Michiel)

@Tedo, via de rdw ben ik er net achter gekomen dat er nog 23 Clio rsi wam verzekerd zijn, bij Renault 19 rsi kreeg ik BTW 0 resultaten
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Dat klopt, want die van mij staat tot volgende maand geschorst gestald. Maar dan heb ik dus de laatste die rijdt in NL?

Roadkill (Michiel)

Daar lijkt het dan wel op, maar je kan het dus zelf via het rdw checken, open data en dan gekentekende voertuigen aanklikken en links boven in zit dan een zoek icoontje en daar type je merk en model in. Zelfs ik kan het :-)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Mmmh... ik kan het niet. Bij alles wat ik in het zoekveld intik, krijg ik 0 resultaten.  8)7

Fubar (Marcel)

Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Roadkill (Michiel)

Ik had een Seat Cupralip besteld bij de dealer, belt ie me vandaag op niet meer leverbaar.... Balen, maar weet hier iemand toevallig of de lip van de Espace nog nieuw te krijgen is, of kan iemand werkzaam bij Renault in het systeem kijken of ie misschien nog ergens op voorraad ligt?? Ik heb zelf ff geen tijd om langs de dealer te rijden en ik vind mijn cliootje echt te braaf zo :-)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Nieuwe Epace en Laguna lippen zal je denk ik niet meer vinden. Gebruikt nog wel.
En heel eerlijk; een nieuwe lip op jouw Clio is ook wel een beetje overkill.  o-)

mark

Die Espace lippen liggen sowieso niet in Nederland op voorraad. Misschien nog in Frankrijk als je geluk hebt.

Zaterdag nog een Espace met lip gezien op de sloop. Stegeman in Markelo aan de exelseweg.

Tedo

#146
Hier zit nog een lip op. Bod doen op de complete bumper en vragen of ze alleen de lip willen opsturen (zo heb ik het ook gedaan).
Espace lip hebben ze ook.

Roadkill (Michiel)

Citaat van: Tedo op 10 april 2019, 22:08:26
Nieuwe Epace en Laguna lippen zal je denk ik niet meer vinden. Gebruikt nog wel.
En heel eerlijk; een nieuwe lip op jouw Clio is ook wel een beetje overkill.  o-)

Momenteel heb je gelijk, maar het is wel de bedoeling dat ie weer richting nieuwstaat gaat :-)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Yorick

Vrijdag dikke update van mijn Mégane!

mark

 Jup  @mark's custom carservice  :D :D :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev