Advertenties


Klets maar raak DEEL 223

Gestart door Tedo, 5 mei 2018, 22:59:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


larsdijkstra

Vertel Yorick! Ben benieuwd 
Megane 1 2.0 16v Aria Cabrio 2003, Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008. Ex: Megane 1 2.0 16v F7R hatchback 1999, 2x 19 16v

Yorick

ik geef nog een update, maar eerst deze vraag omdat het niet ging zoals we wilden:
Wie weet deze olie keerring in Nederland te vinden???
24,5x37,93x6, met veertje

https://www.vxb.com/Oil-and-Grease-Seals-TC24-5x37-93x6-p/tc24-5x37-93x6.htm

https://www.amazon.com/VXB-Grease-TC24-5x37-93x6-Rubber-Covered/dp/B06XH6MJWZ

mark29

Waarvoor is het? Dealers verkopen ook onderdelen he. En vaak vanalles op voorraad.

Yorick

Er is een bus in de revisie versnellingsbak geperst waardoor er een andere maat keerring is gebruikt. Het is dus niet meer origineel en die aparte maat keerring is dus kapot gegaan. Meh. De dealer gaat me niet verder helpen.

mark29

Nee dat word inderdaad lastig dan.

mark29

Ik moest ff googlen of het bedrijf nog bestond. Maar ze zijn er nog. Www.propco.nl

Dat bedrijfje maakt keerringen en afdichtingen. Zit in Rosmalen, dat ligt naast den bosch.
Die hebben in het verleden ons op het werk ook diverse malen uit de brand gehaald. Contact die mensen eens, best kans dat ze je kunnen helpen.

Yorick

Bedankt!! Morgen bellen.

Roadkill (Michiel)

@mark29,Mwa ligt er maar net aan wat je nodig hebt en voor welk type, voor een 2015 model Megane zal je vast alles kunnen krijgen, voor mijn gebakje zijn de scharnierboutjes voor de uitzet raampjes niet meer te bestellen (en echt onbeschoft duur mochten ze wel te leveren zijn geweest) en ben ook een dagje aan het rondbellen geweest voor een pakking...
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

mark29

Ligt er ook aan of je een fanatieke magazijnman of vrouw treft.

Roadkill (Michiel)

Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

#161
Tsja, ze kunnen niet eeuwig alle onderdelen produceren en op voorraad houden.
Het houdt een keer op. Naar onderdelen speuren hoort m.i. bij het hebben van een oude(re) auto.

Roadkill (Michiel)

Klopt, de onderdelenjacht maakt het ook zeker weer interessant en je word ook creatiever als je niet meer alles zo uit het rek kan trekken :-)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

mark29

Bovenaan de pagina kon je voorheen op nieuwe berichten drukken. Dat is weg nu.
Is dat een tijdelijk foutje of iets nieuws?
Nu is het lastig te zien welke topics ik nog moet bekijken namelijk, waar nieuwe berichten zijn geplaatst.

Tedo

Gewoon klikken op de link 'Toon ongelezen berichten sinds je laatste bezoek'.
Staat er bij mij gewoon.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev