Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics DEEL 55

Gestart door Willem, 13 mei 2016, 22:41:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yorick

De Megane staat nu bij Antoon  ;) Dus de hobby wordt ff in de kast gezet.

Mastertje

yeah. twijfel nog tussen opknappen en blok in mijn 1.6 cabrio blauw te plaatsen. moet er nog maar een nachtje over nadenken..
Huidig:
Renault megane hatchback 1.6 16V
Renault megane cabrio 2.0 16v
Renault megane cc  2.0 16
Renault megane cc 1.9 diesel
Renault megane cc 1.6 16v
Renault master 2.5 diesel

EzraEzinga

@Ruben, ziet er weer mooi uit die antenne.

Heb jij toevallig de ebay advertentie waar jij dat nieuwe rubber hebt besteld? Ik zit namelijk met hetzelfde "probleem".

Alvast bedankt!

Z

Citaat van: EzraEzinga op  6 juni 2017, 14:28:56
@Ruben, ziet er weer mooi uit die antenne.

Heb jij toevallig de ebay advertentie waar jij dat nieuwe rubber hebt besteld? Ik zit namelijk met hetzelfde "probleem".

Alvast bedankt!

hierbij de link:

http://www.ebay.co.uk/itm/Megane-Cabriolet-Convertible-Aerial-Antenna-Grommet-fitting-After-market-37-/401315259148

seller is op het moment niet aanwezig maar je kan wel gewoon al bestellen


Fluppie

Halfords korte antenne en rubber € 12,50

Lucas Hermans

@tripleM; heb je topic eventjes naar "Projecten" verplaatst.

Ben benieuwd naar wat je ervan gaat maken! Heb zelf lang over een HiFonics Zeus composet gespeeld. Heb nu alleen nog de Brutus BRX 3000D monoblock en de 2000 farad condensator erin liggen. De rest is Pioneer en Helix 8)

Ga je overigens luidsprekers in het midden zetten? Ik doe dat niet, hoe meer luidsprekers je hebt hoe moeilijker het af te stellen is, maar caraudio is natuurlijk ook heel persoonlijk !-!

Tedo


noiseyMP7

Heel gaaf Mark, binnenkort ook maar eens met m'n angel eyes down  Y


Fubar (Marcel)

PS: Ik herken mn achterbumpert helemaal niet meer :D ;)
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

mark

haha, straks als er een likje verf overheen zit helemaal niet meer.  :)

Ik moet nog ff een goeie spuiter zien te vinden. waar ik het spul buiten werktijd langs kan brengen.......

Tedo

En ik neem aan ook nog een beetje in de buurt?

mark

Jup. Denk dat ik onze schade afdelingen maar eens een prijsopgave laat maken. Zijn meestal wel ietsjes duurder als de spuiters hier in de buurt. Dan laat ik allesin 1x doen, voorschermen en motorkap ook. Dan kan ik haar gewoon op een zaterdag droppen. 

noiseyMP7

Ik wil ook best voor je spuiten hoor Mark, worden ze alleen wel wit :D

mark

M'n pa vond de nieuwe ringen helemaal geweldig haha.  :D
De rest van ons gezin kwam pas gister weer van vakantie.
Dus ik had vandaag ff ons Renault wagenpark gewassen. Zet ik ff m'n lampjes aan, viel m'n pa het op dat ik ineens gele ringen had.

Dus ik zei dat ze nog veel konden, ff de disco modus aangezet. Hij en de buurman vonden het geweldig haha.  :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev