Advertenties


Reacties in projectpagina's toestaan of niet?

Gestart door Tedo, 13 september 2015, 18:18:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Willem

Desnoods misschien de eerste pagina voor jezelf houden.

Rohald

Maar heeft 1 pagina een max aan posts? Of een max aan lengte?
Als het posts is, dan kan je alles in de beginpost zetten.
Als het lengte is, dan heb je wel een probleem zodra de max bereikt is. Want dan heb je kans dat je post geknipt wordt naar de volgende post. Schuif hij dan alle reacties ook door?

Hoe doen mensen posten op andere forums?
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

korte

Kijk even (als je wilt) in mijn hobby topic, daar heb ik in mijn beginpost veel foto's staan en ik heb vandaag denk in 3 posts wel 40 foto's erin gezet... Dat had prima in 1 post gepast alleen heb ik het even opgesplitst in een paar posts voor de verduidelijking en rust op die pagina.... Een pagina telt hier dacht ik 15 posters, daarin kan je toch zeker wel een paar honderd foto's kwijt maar zie ze eerst maar eens te maken  ;)

Blader mijn hobby topic maar eens door dan zie je hoeveel je kwijt kan op een paar posts  !-!

korte

#18
Kijk dit bedoel ik http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=20010.60 staan zo'n 85 foto's in 6 posts dan heb je er nog 9 over om een pagina te vullen en ik durf mijn handen ervoor in het vuur te steken dat ik die 85 foto's ook kwijt had gekund in 1 of 2 posts  ;)


* edit: volgens mij is het een vrij uitgebreide reportage en heeft in totaal 2 jaar geduurd om deze foto's überhaupt te maken.... Heb er uiteraard nog meer maar soms moet je ook gewoon een selectie maken. Daarbij is het een vrij fors project geweest dus je bent wel even zoet wil je een hele pagina willen vullen met alleen maar je eigen project.

Rohald

Dus waar we nu voor stemmen (of tegen) doen we eigenlijk al in de hobby-topics 8)7 ;)
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Willem

Ja eigenlijk wel, alleen die worden niet zoveel gebruikt als de projecttopics.  8)7

korte

Klopt, het zal er dan inderdaad uitkomen te zien zoals (mijn) hobbytopic en in de eerste post kan je dan zelf overzicht houden.... Je zou zelfs in de beginpost ook nog enkele linkjes kunnen plaatsen naar je updates die jezelf belangrijk vind om makkelijk terug te zoeken in je eigen topic.

Rohald

Zolang het voor iedereen ook duidelijk is dat ze updates in hun beginpost plaatsen zie ik geen probleem om de topic open te gooien voor reacties. Misschien iets voor de moderators om hier op te blijven hameren indien iemand een nieuwe post plaats. Dat komt een duidelijke overzicht wel ten goede.
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

korte

Dat gaat vrijwel vanzelf, misschien is het voor sommige even wennen omdat het hier anders gaat/ging maar op veel fora is deze manier erg gebruikelijk

Rohald

Oke, volgende vraag: als er iemand een oude post bijwerkt, dan wordt hij niet als NIEUW weergegeven bij LATEST. Want daar worden alleen topics getoond met nieuwe posts. Hoe weet je dan dat ik een update in mijn beginpost heb geplaatst?
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

korte

Wat (zover ik weet) gebruikelijk is krijg je niet die melding. Vaak zet je een wat uitgebreidere uitleg in je topic waar je bent gebleven pagina zoveel zeg maar... En vul je je openingspost aan zodat het chronologisch blijft. Je geeft in je laatste post dus aan wat je gedaan hebt of je zet iets neer in de trant van " update openingspost" en dan kan men daaronder weer reageren en zien de andere leden vaak ook weer de activiteit in je topic en komen ze zelf even kijken en als ze het leuk vinden of vragen hebben dan krijg je rechtstreeks reacties.

korte

Maar dan zijn de reacties dus direct gericht op jouw project en zoals het nu is lopen alle reacties op diverse projecten door elkaar

Rohald

Handige tips !-!
Of je gebruikt de topic: Ik heb iets nieuws gekocht.......

Voor mij is het duidelijk nu waar ik voor moet kiezen Y
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

korte

Geen dank, hoop dat de uitleg een beetje helder is  !-!

Rohald

Helemaal  ;)
Mochten er nou nog een hoop mensen twijfelen, is het dan niet handig om 1 (of meerdere) project(en) open te gooien zodat iedereen het zelf kan ervaren? Misschien die van YVE5? Hij is op dit moment bezig met het grootste project. Misschien kan dat sommige mensen nog van gedachten doen veranderen voordat ze stemmen.
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev