Advertenties


Reacties in projectpagina's toestaan of niet?

Gestart door Tedo, 13 september 2015, 18:18:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tedo

Nou jongens, ik ben echt de beroerdste niet. Dus bij deze de poll.

Let goed op; je mag maar een keer stemmen, je kan je stem niet wijzigen en je ziet pas de uitslag na het uitbrengen van je stem. Dus denk goed na.

korte

Je bent zeker de beroerdste niet  !-! En top dat je "het gesprek" met de leden bent aangegaan!

Daan

Vanuit de Punto club ben ik gewend dat je gewoon reageerd in het topic zelf, vandaar mijn stem daarvoor!
Renault Megane Estate 130 Tce Bose

korte

Same here vanuit de 156club  !-! En heb je een project Punto? Dan ben ik daar wel benieuwd naar.

korte


mark29

Sorry dat ik zo moeilijk deed.
Tedo goed gedaan!
Als er genoeg voor zijn, kunnen we straks makkelijker de projecten door lopen. inc reacties.

korte

Jij moeilijk.... Heb je mijn relaas nog niet gelezen  :D

mark29

Ow die heb ik wel gelezen. Maar besloten wijselijk mijn mond te houden.

korte

Dat zou voor mij ook zo nu en dan niet onverstandig zijn  :)

Tedo

Jullie zorgen voor werk voor de moderators, laten weet daar op houden. Wel mooi dat jullie je dat ook realiseren. Excuses aanvaard.  Y

korte

Uiteraard realiseer ik me dat, alleen weet wel dat het met de beste bedoeling is geopperd en niet om dwars te liggen, jullie te ondermijnen of te vervelen.

Zoveel mensen zoveel meningen, zolang alles met wederzijds respect gaat is een discussie soms niet verkeerd.

Christian de Vriend

Ik hoop dat dit eindelijk doorgevoerd word,bij elk ander forum waar ik bij zit.kan men reageren
in het project topic zelf.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Paul

Bij de lagunaclub reageren wij ook in de topics.
Soms gaat het een beetje off-topic, maar dat is niet zo erg vind ik.

Als we dan toch bezig zijn. Telkens een nieuw deeltje na 15 pagina's  vind ik ook wel erg 2003  :q
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Rohald

Voordat ik stem heb ik toch nog een vraag: het is dus handig dat je als projectbeheerder alle updates in de eerste post plaats (dat is wel handig om in 1 oog opslag te zien wat iemand geupdate heeft zonder alle post te moeten doorlopen om te kijken waar de updates staan). Hoeveel kan zo'n eerste post hebben? Als je nu naar Dirk zijn project kijkt (zijn weliswaar 2 projecten) bestaat die alleen al uit 15 pagina's updates. YVE5 staat nu al op 3 en daar komen er ongetwijfeld nog meer updates bij. Raakt zo'n eerste post niet overvol? En wat doet dat met de laadtijd van de foto's? Nu zijn alle foto's verdeeld over 15 pagina's. Als Dirk zijn projecttopic open had gestaan, dan had je nu al over de 400 pagina's gezeten inclusief reacties. Dan heb ik geen zin meer om alles door te moeten lopen op zoek naar updates.
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

mark29

maak je bij aanmaak topic 5 posts.
als de eerste te lang word, kan je de 2e volgooien en dan de 3e enz.
wat erna komt zijn reacties. eigen posts zijn te editen namelijk.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev