Advertenties


Reacties in projectpagina's toestaan of niet?

Gestart door Tedo, 13 september 2015, 18:18:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

korte

Je mag uiteraard vinden van mijn reacties wat je wilt, maar ik denk niet dat kortzichtig daar makkelijk bij valt. Ik probeer in mijn reacties begrip te tonen voor het werk van de moderators, tevens ook begrip te hebben voor de tegenstanders van het opengooien van de projecttopics. Daarbij probeer ik op een genuanceerde wijze middels argumenten onderbouwde voorstellen te doen/mee te denken. Mijn reacties zijn altijd lang van stof om juist deze elementen van begrip, onderbouwing en consensus zo neer te zetten dat ik daarmee niemand schoffeer of af val.

Wanneer je dit topic terug leest staan er vanuit beide kanten misschien wel een aantal kortzichtige reacties tussen zoals: topics moeten open want dat is overal zo, en anderzijds: we moeten het zo houden want dat werkt prima voor mij... Dat lijkt me kortzichtig  ;)

Nu er een mogelijkheid bestaat om de middenweg te bewandelen waarvan weinige tot geen leden hebben aangegeven daar tegen te zijn denk ik dat die middenweg juist het proberen waard is. Dat mensen wel eens een topic verkeerd aanmaken dat begrijp ik, dat kan gebeuren. Alleen denk ik niet dat dit een dermate belasting met zich meebrengt om te moderatoren wanneer je een sub-gedeelte open stelt voor gebruik door leden (het aanmaken van topics). Het is niet dat de hele infrastructuur komt te vervallen of ernstig veranderd.  Ik heb in de praktijk met regelmaat ondervonden dat men tegen verandering is vanwege wat er mogelijk allemaal niet goed zou gaan, achteraf heb ik zelden gehoord van diezelfde mensen dat hun angst ook werkelijkheid is geworden meestal zijn de veranderingen ook daadwerkelijk verbeteringen gebleken.

mark29

verbaast me hoe weinig mensen de poll invullen.

mark

Ja idd. Maargoed het is ook meestal het zelfde groepje mensen die overal op reageren.  ;)

korte

Hoppa! Poll is gesloten, met 1 stem meer, voor het open gooien van de projecttopics voor reacties, hebben we een winnaar!

De afgelopen weken is er niets veranderd, men heeft de optie welke een compromis had kunnen zijn ter zijde geschoven.... Het lijkt me dat men nu wel de stem van de leden laat meetellen?!

Tedo


Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)


Christian de Vriend

Geduld is niet je sterkste punt,het forum draait om en door vrijwilligers,die zullen ergens in hun
vrije tijd dit moeten realiseren.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev