Advertenties


14 maart 2015 - Meet & greet bij AC de Meern

Gestart door Benjamin Renon, 8 februari 2015, 16:24:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stefan

Zo zie je maar dat voor de 1 zaterdag weer beter uitkomt als de zondag en het dus vrij weinig uitmaakt.
Dus ik zou het gewoon op de vastgestelde zaterdag houden.
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dante

:ws:
Gewoon vrij vragen Rogier. Je bent nog ruim op tijd daarvoor ;) :P
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb


Rogier

sorry jongens, maar ik ga echt geen vrij vragen voor een meeting, die tijd heb ik gehad.

Ik wens jullie veel plezier !-!

Willem

Zaterdag blijft zaterdag, komt het niet uit en kun je niet vrij krijgen dan is dat natuurlijk jammer. Misschien is de volgende meeting weer op een zondag.  ;)

Yorick

Evenement aangemaakt op Facebook:

https://www.facebook.com/events/555344127935616/?ref_newsfeed_story_type=regular

Laat even weten of je aanwezig bent mensen!
Dan kunnen we inschatten hoeveel er ongeveer komen, zodat we ook beter ons best doen kunnen voor prijzen, onze stand en meer  :)


Willem

En ook als je mensen met een Mégane kent die nog niet lid zijn, nodig ze uit! Dan kunnen ze kennismaken met de club.  Y

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Christian de Vriend

Ik probeer te komen.

of met ons nieuwe gebakje de laguna,of met de megane 16v (ik hoop serieus het laatste)
en allicht of het kan,nu we een kleine hebben.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Yorick

Zou heel tof zijn Christian!!
Wil je 16v wel is zien en horen  :9~

Christian de Vriend

hier nog 1  ;(

Maar als dat blauwe gebakje rijdt,hoef je niet alleen te zien,zou je willen weten hoe het
rijdt,kruip dan maar achter het stuur,en we doen een rondje.. ;)
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes



Willem


Christian de Vriend

Niet allemaal te gelijk  :q :q

Geintje... geen probleem,voor de gene die eens achter het stuur willen rijden van een 16v.(met mij ernaast natuurlijk  :P)

Het is natuurlijk niet te vergelijken met de RS-en ect.. maar het heeft toch een leuke fun factor.

Op het moment zijn mijn vrouw en ik niet thuis,ivm problemen met onze pas geboren dochten,zodra we thuis zijn,ga ik mn project pagina
eens updaten,alhoewel de megane als bloembak dient in de garagebox, zijn er toch een paar kleine veranderingen gedaan
en natuurlijk de komst van de "gezinsbak" :)
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev