Advertenties


Nieuw logo RMC

Gestart door Tedo, 25 september 2014, 17:40:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tedo

Dat bedoelde ik hierboven inderdaad ook. Gewoon een versie maken die vrijstaand is (of op transparante achtergrond), dan kan ieder voor zich kiezen.

Dennis Postma

Een transparante achtergrond inderdaad (voor de gene die 'm op een raam plakt. Of net zoals de huidige stickers waarbij je het logo er af moet wijven.

Tedo

Jullie zeggen het maar. Als er een keuze is gemaakt, kan ik de bestanden leveren (t.b.v. website en stickermateriaal).

Yorick

Is de grijze letterkleur wel goed te lezen met een transparante achtergrond?

Tedo

Dat ligt er natuurlijk aan wat eronder komt. Als het puur een raamsticker moet zijn, dan zou ik alles wat nu grijs is wit maken. Dat is bij de huidige sticker ook zo.

Yorick

Ja precies, oké. Mogelijkheden genoeg dus  !-!

Tedo


Igoranty

Tedo, kun je 2 versies maken? Eentje normaal en andere spiegelbeeld voor de andere kant? Dat de autos 1 kant op kijken en niet eentje richting kofferbak en andere richting voorkant..begrijp je wat ik bedoel??!?
Nieuwe trots *** Renault Megane III 2.0-16v TCe 180 Privilege ***

Oud, maar goud: http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=18628.0

FB pagina: https://www.facebook.com/igor.antypov.3?ref=tn_tnmn

Tedo

Ook dat kan natuurlijk.  ;)

Dante

Zal ik eens kijken of ze bij Stickerdump een mooie prijs kunnen voorstellen?
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

mark

Beetje laat, maar lijkt mij een goed idee  !-!

Tedo

Is er al een besluit genomen? Zo ja, dan kan ik alle benodigde bestanden aanleveren.  Y

mark

Lijkt mij wel  ;)

Misschien ook mooi om er 1 te maken met de megane's aan beide kanten (voor op de voorruit.)

Tedo

Prima, ik kan het allemaal wel maken, maar wie pakt het verder op? En wat hebben we precies nodig?

- Logo website/forum (formaat, bestandstype)
- Raamstickers (links/rechts)
- Kentekenplaathoudersticker
- Voorruit band (?)

Bobo1.6

Zo'n voorruit band heb ik wel oor naar, en de stickers bij de zijramen ook wel. Toch leuk als je dan je mede forum hanger dan kan herkennen!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev