Advertenties


Invulling verkooptopics

Gestart door mark29, 29 juni 2015, 17:30:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mark29

Ik gaf het ergens anders al aan, misschien makkelijk om volgens een bepaalde volgorde dingen aan te bieden.
Klinkt bemoeierig, maar maakt het veel makkelijker en overzichtelijker, voor de eventuele koper en de verkoper.
Sommige mensen verkopen niet vaak wat, en zijn dan niet zo thuis in, van wat zou ik moeten typen? Wat wil een potentiele koper weten.
Ik zit veel op een ander forum, die is behoorlijk groot, dus een beetje een organisatie is wel fijn, waar een template? noem je dat zo? gebruikt word.
Misschien een idee voor hier om die ook te gebruiken.
Ik gaf het in dat topic beetje bot aan, ik ben niet altijd zo subtiel, maar begrijp nooit waarom iemand iets wil verkopen, en dan geen telefoonnummer, woonplaats fotos, enz gebruikt. Mijn excuses daarvoor.

Mochten jullie het handig vinden om het te verwerken in het forum, leuk, vinden jullie het niets, mij ook best.

Voorbeeldje onderdelen verkoop:

Omschrijving onderdeel:
Past op:
Staat:
Bijzonderheden:
Verzending/ophalen:
Prijs:
Foto's:

Voorbeeldje auto verkoop:

Prijs:
Merk & type auto:
Bouwjaar:
Km stand:
APK:
Minpunten:
Pluspunten:
Modificaties/Extra's:
Eventuele bijzonderheden:
Foto's:

jarno27

Idd erg handig en overzichtelijker als ik nog eens wat ga verkopen dan gebruik ik de template  !-!

Tedo

Goed initiatief; daar hou ik van!  Y

Yorick

Goed topic, Mark. Pakken we op lijkt mij.

mark29


Umpire (Robin)

Is het handig om dit hier sticky te doen of is het handiger om dit bij de verkooptopics zelf neer te zetten?
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev