Advertenties


Vervanging bumpers

Gestart door Appie 1969, 18 april 2012, 23:04:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bowldave

heb je netjes gedaan dat navigatie systeem!!! chapeau!

rened

#31
Ziet er netjes uit ja!! Ook mooi afgewerkt zeg!

Ik rijd ondertussen ook al bijna een jaar met een Nexus 7 rond, alleen ik ben niet zo van de afwerking .... :)




Hoe heb jij dat met de radio gedaan, gebruik je daar originele radio nog voor?

Helaas heb ik een IPhone, dus moet ik als carkit nog steeds apart een Parrot gebruiken...

Willem

Misschien ligt het aan dat de auto in het topic een Mégane 3 is en die van jou een Mégane 2?

Stefan020

Citaat van: rened op  1 juli 2014, 17:53:55
Ziet er netjes uit ja!! Ook mooi afgewerkt zeg!

Ik rijd ondertussen ook al bijna een jaar met een Nexus 7 rond, alleen ik ben niet zo van de afwerking .... :)




Hoe heb jij dat met de radio gedaan, gebruik je daar originele radio nog voor?

Helaas heb ik een IPhone, dus moet ik als carkit nog steeds apart een Parrot gebruiken...

Ik heb alleen het LCD scherm 'verstopt' en hier de Nexus 7 voor gemonteerd. Zodoende zit alles nog op de originele plek (en kan ik de boel in 10 min losklikken en terugzetten). De nexus 7 zit in de originele behuizing van het TomTom navigatie systeem (mijn auto kwam zonder).

De originele radio zit er nog steeds en heeft ook bluetooth integratie. Dus als ik wil bellen oid (met mijn iPhone) dan schakel ik enkel bluetooth uit op de Nexus 7 waardoor er automatisch verbinding wordt gemaakt met m'n iPhone. Alles dus nog origineel en het ziet er perfect uit. :)

robinbeckers

Is er een stappenplan of iets beschikbaar wat Stefan020 voor elkaar heeft gebokst? Ziet er geweldig netjes en goed uit. Of wellicht iemand die dit ook kan?

robinbeckers

Niemand meer, heel toevallig?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev