Advertenties


Vervanging bumpers

Gestart door Appie 1969, 18 april 2012, 23:04:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dimi1987

die lampenspoilers vind ik nog wel een leuk accessoire om erop te zetten  :)
die xenon verlichting zal ik volgende keer in de garage eens voor informeren dan
klein detail nog vergeten: ik ben een Belg!  Y

AriCoupé

@ Edje, oh thnx voor de info over NL-Power

@ Dimi, Maakt dat verschil dan? Een Belg zijn? Ze leveren ook in België toch?

Die koplampspoilers vind ik ook er mooi, maarja, heb een rode auto dus lastig met kleur.

Roadkill (Michiel)

Een Belg kan alles in Nederland bestellen,dat is het probleem niet, het probleem is dat er in Belgie weinig tot niets aan auto verbouwd mag zijn bij keuringen..... (heb gasten gekend die alles bij elkaar een kleine maand perjaar bezig waren om voor de keuring de auto weer in ori staat te brengen, en na de keuring de auto weer terugbrachten in tuningstaat.... Natuurlijk niet de hele maand 24/7, maar wielen ophanging lampen etc etc dus weer omruilden voor ori en vice versa)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

rdwstyle

#18
Ik heb een megane expresion en heb er net een GT-line achter bumper onder gezet!


Wil wel foto toevoegen maar heb geen idee hoe dat werkt via een iPad.

Gr. René
Renault Megane 3 1.4TCe expresion maar GT-line look!

rened

zo te zien gaat dat niet via flickr, via DEZE link kun je ze wel zien.

Ziet er wel een stuk beter uit met zon GT bumper! met die velgen helemaal dik!

Stefan020

@Rene Ik heb ook een GT-Line bumper geplaatst op mijn 2013 Renault Megane (deze heeft echter ook een GT-Line front - fabrieksaf).
Waar heb jij die dopjes vandaan  om de gaten te vullen waar waar normaliter de parkeersensoren horen? Ik wil dit opvullen (en ook gewoon nog parkeersensoren plaatsen)

Dit is verder mijn Mégane!





Ik hoor het wel!

Tedo

Is dat een geïmporteerd exemplaar (gezien het nieuwe kenteken en het wel hebben van een GT voorbumper)? Het schijnt dat ook het eindstukje van de RS op een GT(line) achterbumper past.

Stefan020

het betreft inderdaad een import auto uit Spanje (geïmporteerd 6 maanden oud met 2800KM gereden). Auto had voornamelijk stilgestaan in een grote loods van Hertz. ;). In Spanje kan het GT-Line pakket in onderdelen besteld worden en zodoende kan er dus een GT-Line voorbumper op zitten terwijl de rest niet GT-Line is. Mij leek het mooier dit dan ook af te maken.

Tedo


matthew

Netjes.

En gewoon parkeersensoren plaatsen.

Stefan020

Ik heb een setje besteld. Nu passen deze sensoren alleen niet op de nogal kleine opening in de GT-Line bumper (de 2 donkere rondjes in de diffuser). Ik weet niet welke ik moet bestellen om het passend te krijgen. .

Stefan020

Inmiddels ook een setje 18" Renault Karanja velgen met Dunlop SP sport banden




juul


Stefan020

Inmiddels heb ik een set parkeersensoren ingebouwd (en dus geen gaten meer in de GT line bumper):




Tevens heb ik ook een navigatiesysteem ingebouwd (een Google Nexus 7 tablet met GPS):

Voor:


Tijdens:


Na:





Yorick


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev