Advertenties


Vervanging bumpers

Gestart door Appie 1969, 18 april 2012, 23:04:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Appie 1969

Ik heb binnenkort een Megane III Expression Hatchback maar vind de GT-line achterbumper veel en veel mooier.

Past een GT-Line achterbumper van een Megane III Hatchback ook op een Megane III Expression Hatchback ?
Zijn de montagepunten op dezelfde manier bevestigd?
Waar zou je deze voor weinig op de kop kunnen tikken ?
Als ik wil gaan, pak ik mijn Megáne......

matthew

Bevestegingspunten zullen hetzelfde zijn,voor weinig op de kop tikken niet.


Tedo

Niet veel geld voor een bumper, maar alle losse delen (de GT en GT line hebben een soort diffuser) moeten er nog bij besteld worden. En dan nog spuiten (er van uitgaande dat je geen witte auto hebt, en deze bumper waarschijnlijk wel wat krasjes heeft).

Appie 1969

Ik heb zojuist een bericht gestuurd naar de eigenaar van de bumper.
Ik heb wel een witte besteld, dus dat komt goed uit, maar mis idd het grijze gedeelte.

Ik wacht het even af.

Toch bedankt voor de tip  Y
Als ik wil gaan, pak ik mijn Megáne......

rened

achja, als je het nieuw moet kopen moet je beide delen kopen toch!
dus nou heb je de helft al goedkoper

AriCoupé

Er zijn nog niet veel onderdelen (zoals bumpers ed) voor de megane 3 op internet te vinden hé. Wie weet hier goede sites voor?

Tedo


Appie 1969

Deze bumper is voor een Megane coupé geschikt.
Helaas niet voor een Hatchback.

Binnenkort wordt de achterbumper van de Megane geheel in kleur gespoten, ben ik ook van het probleem af  Y

@aricoupe, idd nog weinig handel te krijgen maar dat zal binnen een jaar wel veranderen  :afro:
Als ik wil gaan, pak ik mijn Megáne......

AriCoupé

@ Tedo, thnx voor de link

@ Appie, nee idd. Ik rijd sinds kort in een Coupe 3 en wil uiterraard het één en ander gaan verbouwen maar kan nog niet erg veel onderdelen vinden. (die ook nog eens betaalbaar zijn). Maargoed. Ik blijf gewoon zoeken;)

Dimi1987

ik ben dan toch niet de enige die weinig onderdelen kan vinden  ;)
op zich is het dan ook al een prachtige auto standaard, maar we willen toch net iets meer dan dat  Y

AriCoupé

@ Dimi

Zeker, het is altijd leuk je auto net wat persoonlijker te maken.

Ik ga nu denk ik eerst beginnen met het motor gedeelte en ga later nog eens kijken voor de extrieur styling.

Mocht je sites met onderdelen tegenkomen, zet ze dan s.v.p. op het forum ;)

Dimi1987

ja ik heb nu eens gehoord voor chiptuning, dat zou het nog aangenamer maken dan hij nu al rijd  ;)
maar uiterlijk is moeilijk en vooral zeer duur, en dat wil ik toch graag wat beperken...
hoewel de rs achterkant met bijhorend geluid zou zalig zijn! ik heb er eens mee gereden en dat rijd echt zoooooooooooo goed!
ik heb er nu al ledlichtjes onder gestoken, maar nu had ik ook graag xenon lichten gehad maar dat vind ik niet?!  :?
booskijkertjes vind ik ook nog wel leuk dus ik misschien een leuk kleinigheidje dat er nog gaat opkomen!

AriCoupé

Ik wil zelf ook graag nog led. Dit gaat ook binnenkort nog wel gebeuren.

Ik heb een site gevonden met wat leuke en goedkope stylingproducten: http://www.nlpower.com/Zoekopauto/Producten/tabid/96/CategoryID/166/Default.aspx#page=1&dlf=259528&f_259528=259546

Xenon verlichting weet ik ook niet Dimi, ik heb dit fabrieksaf.. Wel kan je kiezen voor zo'n xenon inbouw setje, dit is universeel maar of dat is wat je wil...

Edwin Postma

NL-power zit bij mij om de hoek en heb er dus ook wel eens wat besteld.
Spul is goed en ze zijn zeer beleefd.
Maar, levertijd is vaak een drama met bumpers en dergelijke.
Kleine dingen geen probleem maar groter spul is vaak wat lastiger :x
Truckertje

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev