Advertenties


De ideeënbus.

Gestart door Dennis Postma, 3 maart 2011, 16:41:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Umpire (Robin)

Citaat van: BadEend op 14 september 2013, 17:43:38
Misschien handig om een apart veld te maken waar je bij het posten je autogegevens in kan zetten.
Net zoiets als op problemcar.nl


Is dit moeilijk te realiseren?
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Dante

Deze mistten we nog... !-!
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Rohald

Nu deze weer terug is van weggeweest, wordt het misschien wel weer eens tijd voor een leuke inkoopactie.
De vorige inkoopactie had betrekking op automatten. Naar mijn idee was die helaas tegengevallen.

Ik wil jullie dan ook vragen om mee te denken aan een leuke inkoopactie wat we allemaal (of de meeste van ons) wel kunnen gebruiken voor onze Mégane.
Het gaat dan niet om een bieropener, glas of ijskrabber met het club-logo. Maar echt om een grotere aanpak zoals bijvoorbeeld de automatten, ruitenwissers of .........

Dus laat die hersenen overuren draaien, dan zie ik graag jullie ideeën tegemoet !-!
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Yorick

Van gordel hoesjes met print?

Een soort plaatje wat je op je dashboard kan plakken, zoiets als achterop je auto maar dan als clublogo?

Instaplijsten, beschermlijsten met logo?

Zijwindschermen met logo?

Rogier

Misschien een mooie inkoop actie doen in samen werking met Carclean, iedereen heeft wel poets middelen nodig. Ik denk dat hier wel de benodige belangstelling in zit.

Yorick

#380
 !-!

[EDIT]Geen berichten direct boven je citeren s.v.p. :police: :)

Roy (Coup a One)

Wat Rogier voorstelt was ook mijn 1e ingeving maar waarom behoud je niet in samenwerking met Carclean een Frans Carclean effent, daar waar meerdere clubs op af kunnen komen :coffee:

En daar waar de RMC leden een extra presentje krijgen ;)

Roadkill (Michiel)

Uhm 50% korting op brandstof lijkt mij ook een hele fijne... :D
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Rogier

Jij moet niet zeuren Michiel jij tankt Gas, je hebt zowiezo geen hoge brandstof kosten :D

Roadkill (Michiel)

(maar de Twingo niet... ;) )
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Rogier

Dit is geen Twingo club he :D

Rohald

Citaat van: YorickB op  9 april 2014, 18:34:49
Van gordel hoesjes met print?
Instaplijsten, beschermlijsten met logo?
Dit zijn leuke ideeën waarvan ik benieuwd ben wat andere leden hiervan vinden.

Citaat van: YorickB op  9 april 2014, 18:34:49
Een soort plaatje wat je op je dashboard kan plakken, zoiets als achterop je auto maar dan als clublogo?
Geen idee wat je hiermee bedoel :?

Citaat van: YorickB op  9 april 2014, 18:34:49
Zijwindschermen met logo?
Ik weet niet of dit bestaat. Bij eventuele meerdere geïnteresseerde wil ik wel rond kijken.
Ik heb zelf ook windschermen en wat ik zelf wil doen is ze laten blinderen en dan aan de uiteinden onze url stickers plakken.

Citaat van: Rogier op  9 april 2014, 21:13:47
Misschien een mooie inkoop actie doen in samen werking met Carclean, iedereen heeft wel poets middelen nodig. Ik denk dat hier wel de benodige belangstelling in zit.
Iedereen heeft poetsmiddelen nodig. Maar niemand maakt er gebruik van. Dit jaar zijn we namelijk Carclean als officiële clubsponsr na 1 jaar alweer kwijtgeraakt omdat er 0% gebruik van gemaakt heeft.

Citaat van: Roy (Coup a One) op  9 april 2014, 22:01:00
Wat Rogier voorstelt was ook mijn 1e ingeving maar waarom behoud je niet in samenwerking met Carclean een Frans Carclean effent, daar waar meerdere clubs op af kunnen komen :coffee:

En daar waar de RMC leden een extra presentje krijgen ;)
Ideetje. maar misschien meer een idee voor in de meeting ideeën.

Citaat van: Roadkill (Michiel) op 10 april 2014, 13:11:34
Uhm 50% korting op brandstof lijkt mij ook een hele fijne... :D
Ik kan je wel een tip geven hoe je 100% korting krijg. Maar dat zal me niet in dank afgenomen worden, denk ik :D

Ik wil dit topic niet laten stilvallen. Zeker niet nu we een groter bereik leden hebben wat voor de verkopende partij interessant kan uitvallen.
Maar de reacties vallen mij nog tegen. De serieuze reacties bedoel ik dan ook, Michiel ;)
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Yorick

Goede post Ronald. Hoop dat je er andere leden ook mee bereikt.

Met dat dashboard plaatje; Ik zag laatst bij iemand die had de letters van 'Mégane' van zn kofferklep op zn dashboard geplakt. Zag er op zich wel tof uit. Snap je nu wat ik bedoel?

Rohald

Snap wat je bedoel. Of daar echt een logo voor te maken is betwijfel ik, vanwege de rondingen in het dashboard. Het zal dan eerder een sticker worden.
Of de originele Megane letters van je kofferklep.
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

mark

Ik laat denk ik nog een keer een megane url sticker maken voor langs de a style op de voorruit.  ;)
zal wel ergens in de zomer worden, heb eerst nog wat onderhoud te doen.  !-!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev