Advertenties


De ideeënbus.

Gestart door Dennis Postma, 3 maart 2011, 16:41:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

korte

Inderdaad, dat is eigenlijk hetgeen ik in 40.000 posts probeerde duidelijk maken  :D

Willem

Dat was mij vanaf het begin al duidelijk  ;) Ik vind het aan de ene kant wel makkelijk om dit zo te laten (dat heb ik ook in het bestuurstopic gezegd), maar ik sta er ook wel voor open om het te proberen. Of op z'n minst een poll te houden.

korte

Jullie moeten het vooral niet doen omdat ik zo orakel  :D maar omdat jullie het ook "logisch"  vinden  Y het is voor (met name) nieuwe leden een stuk duidelijker en mijn inziens ook toegankelijker. Ook kan je zelf na een bepaalde tijd nog eens rustig wat reacties op je project doornemen als alles in 1 topic staat omdat iemand je ooit een tip heeft gegeven die op dat moment minder relevant was maar nu ineens aan de orde kan zijn.

Dimi

Een poll waarin alle actieve leden worden betrokken lijkt me wel het eerlijkste en het beste voor dit forum. Dan weten jullie meteen wat de leden het liefste zouden hebben  ;)

Tedo

#469
Op zich wel een goed plan, en dan als derde optie dat je als eigenaar van een projecttopic zelf kan besluiten het voor reacties open te zetten of niet.

U kunt hier stemmen gedurende 30 dagen.

Maar met alle respect lieve Tjeerd: 185 projectpagina's (met een heleboel "ruis" ertussen) doorspitten?  --   :0

korte

Hahaha, nee dat hoeft ook niet  :neen: ik probeer daar ook in mijn openingspost een overzicht te geven van het project. Maar voor mij als topicstarter staat er naast een heleboel onzin (wat ik ook leuk vind) genoeg tussen om zo nu en dan nog eens na te lezen. Ik ben aan het denken om een differentieel te plaatsen, in mijn topic hebben andere leden daar ook hun ervaringen gedeeld mbt een Q2 en een quaffi dif. Of bijv. wat de voor en nadelen zijn van bepaalde nokkenassen etc. het is voor mij ook een soort naslagwerk geworden van mijn auto, ook leuk om mijn eigen gemaakte keuzes nogeens te herlezen, hoe stond ik er op dat moment in en welke keuzes maakte ik later. Zelfs al zou ik mijn auto niet meer hebben blijft het toch nog een soort naslagwerk. Maar dat is puur hoe ik het beleef uiteraard.

En de gein en ongein die erin staat kan je dan zelf sturen, off topic waar het kan en weer serieus wanneer er weer iets te melden valt.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev