Advertenties


De ideeënbus.

Gestart door Dennis Postma, 3 maart 2011, 16:41:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dennis Postma

Beste leden.

Wij hebben een hoop gezellige actieve leden bij de club.
Er zal altijd iemand met een idee rondlopen om meer mensen te interesseren voor een lidmaatschap bij deze club, of een idee om meer leden naar de meetings toe te krijgen, of misschien wel een heel ander idee voor de club.

Daarom open ik bij deze dit topic.
Mocht je een idee hebben wat je graag met ons wilt delen is dat in dit draadje van harte welkom.

Dus kom maar op!  !-!

Mvg.

Dennis

Rogier

hoe zit het met de promotie materiaal voor de club, zodat we laten zien dat we aanwezig zijn ??

Dennis Postma

Je bedoeld voor de clubstand tijdens presentaties? Of bedoel je meer de flyers en de vlag van Robin?

Rogier

de flyers niet :P(die hebben we zat) maar de andere 2 wel ;) want zonder promotie materiaal vallen we echt niet op ;)

Dennis Postma

Zoals je weet zou Robin achter een vlag aan gaan. Misschien dat hij er hier iets over kan vertellen?

Rogier

blijft het dan alleen bij vlaggen ?, komen daar dan ook nog standaarden bij ? of wat willen wij der mee gaan doen als je in een weiland staat :P

Jeremy

Ik heb wel een ideetje....

Die flyers.. is het misschien handig om nieuwe leden een stapeltje toe te sturen met het welkoms pakket mee, en dan als deze op zijn dat leden op verzoek weer kunnen na bestellen.
Want net als ik zijn er vast wel meer leden die al een tijdje lid zijn, maar nog geen kans hebben gehad om op een meeting aanwezig te zijn en toch graag wat willen doen voor de club.
Ik heb ook al wat mooie Mégane's geparkeerd zien staan, en vond het elke keer jammer dat ik geen flyer ter beschikking had om onder de ruitenwisser te doen.

Robin

Oh fuck, die vlag, ik ga floortje snel even mailen voor het logo, dan zal ik eens wat uitzoeken :grin:

Komt goed!
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Dennis Postma

@Jeremiah.

Zoals aangegeven zal Rick ze in ieder geval mee nemen naar de meetings. Aangezien we elkaar (het bestuur) dan toch treffen zullen we het eens bespreken of het handig/praktisch is om ze ook te verzenden.

Rogier

ik vindt het wel een goed idee van jeremiahh, zo komen we ook sneller van die flyers af :P en kunnen we weer nieuwe maken met vernieuwde foto's.

Joey Voormolen

ik wil 13 maart ook weer is flyers
Lowered M3C GT

Dennis Postma

Rick zou ze meenemen dus dat komt vast wel goed.  Y

Koentje

Citaat van: Rogier op  5 maart 2011, 12:29:26
ik vindt het wel een goed idee van jeremiahh, zo komen we ook sneller van die flyers af :P en kunnen we weer nieuwe maken met vernieuwde foto's.

Zal ik wel zsm mijn velgen laten opknappen...;)

Edwin Postma

ik wil ook flyers hebben 8)7
Truckertje

Rogier

koentje je hoeft voorlopig je wielen niet op te knappen hoor, de flyers zijn nog in overvloed :P

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev