Advertenties


De ideeënbus.

Gestart door Dennis Postma, 3 maart 2011, 16:41:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rick Santbergen

Dozen vol staan hier in de garage 8)7

Koentje

Citaat van: Rogier op  5 maart 2011, 16:56:37
koentje je hoeft voorlopig je wielen niet op te knappen hoor, de flyers zijn nog in overvloed :P

Ik ken ze maar alvast hebben gedaan :P

Dennis Postma

Zoals beloofd is de vraag om de flyers te versturen ter sprake gekomen tijdens de meeting afgelopen zondag en in het bestuurs gedeelte hier op het forum.

Wat is hier uit gekomen:
Als iemand graag een stapel(tje) flyers toegestuurd wil hebben word dit alleen gedaan op aanvraag. Deze zijn aan te vragen bij Rick. Hoe? Gewoon door Rick even een PM of mail te sturen met als titel Flyers. Vermeld hier bij ook even je adresgegevens. De verzendkosten zijn voor de club.

De reden dat wij niet iedereen gewoon een stapeltje toe sturen is omdat er ook genoeg mensen zijn die niets met de flyers doen. Dit zou natuurlijk zonde van de gemaakte (verzend)kosten zijn.

Hopelijk jullie voldoende geinformeerd te hebben.

Mvg.

Het bestuur.

Roy (Coup a One)

Voor meer bekentheid Y zullen we toch de naam v/d RMClub zichtbaar moeten aanbrengen op de auto!
Danwel bij evenementen te promoten d.m.v. onze bolide's onder een partytent of op een grondzeil, het dragen danwel verkopen van clubkleding inclusief lidmaatschap voor leden, donateurs en symphatisant tesamen met wat flyer's en een hebbe dingetje (iets dat tegelijkertijd ook erg nuttig is) 8)

Rodney

party tent met belettering of dergelijken of grond zeil stem ik zeker voor in !
mischien dat we zoiest haalbaar kunnen maken met een kleine bijdragen van de leden ?

Colin

Met een grondzeil zijn we momenteel bezig !-!
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Rodney

!-!

Komen daar ook foto's op ? Of alleen de club naam ?

Colin

club logo voor zover ik weet.
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Rogier

en de clubnaam denk ik :P

hoe groot wordt ie dan ?

Colin

Weet ik niet Robin was er mee bezig ;)
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Roy (Coup a One)

Is het een idee om op Hyves te gaan als RMClub en voor overige informatie de link naar de website te leggen! :?

Benjamin Renon

Die is er al. Alleen niet meer heel actief.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Roy (Coup a One)

Citaat van: Benjamin Renon op 15 maart 2011, 14:11:00
Die is er al. Alleen niet meer heel actief.

Ah dus we zitten zowaar allen nog in de winterdip

juul


Erwin Haanen

zo ben nu ook lid moehahah _o_
megane 4 station 1200 gtline

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev