Advertenties


Klets maar raak DEEL 218

Gestart door Benjamin Renon, 12 augustus 2015, 18:47:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Christian de Vriend

Dan ga je een dagje crossen,rij je je eigen wagen (goed) in de prak... maar dan... die persoon krijgt nu nog een flinke rekening
aan reparatie kosten van de ring zelf,1 van de redenen waarom niet zo rap de ring op ga,dit kan in de duizenden euros lopen.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Benjamin Renon

Nou zijn dit wel de extreme gevallen en de Mégane 3 RS is een goede Ring wagen. Op een dag gebeuren er wel meerdere minder zware ongevallen, waardoor de baan ook moet sluiten vanwege het opruimen. Als je goed kijkt rijd hij eerst binnendoor op het gras en glijd dan rechts de vangrail in. Iets teveel overmoed gehad waarschijnlijk. Zolang je niet over de limieten van het circuit en jezelf gaat dan is het best te doen. Ik ben er waarschijnlijk volgend weekend even en daarna op maandag 12 oktober. Dan is de Ring weer de hele dag geopend. Heb er begin van het jaar gereden en toen had ik maar 3 andere wagens op de baan en was het vlak voor een regenbui.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Bobo1.6

Had begrepen dat hij bezig was met een inhaal actie en toen in het gras kwam, nou weten we allemaal wat er gebeurt als je dan volgas een ruk aan je stuur geeft de weg op. Na de klap is hij een duim verloren(!!!!) en meer niet, ja zijn Megané (Hé Jarno :D). Denk dat er wat overmoed inzit inderdaad.

jarno27


Yorick

Zometeen Renault designer Laurens van den Acker bij RTL Late Night. Kijken!

Tedo

Was wel interessant. Ook grappig hoe "Frans" zijn Nederlands inmiddels klinkt.

Yorick

Voor degene die het niet gezien heeft: hierrr het grootste gedeelte van het gesprek. Heb het ook op FB gezet! Probeer daar de comments/ discussie ook eens aan te slingeren :)

jarno27

 :wtf: :omg: zit ik hier tv te kijken.
Het progamma krijg de kleren!
Waarom laten ze die domme vrouwen in godsnaam in nieuwe auto's inparkeren met de bijkomende schades
Kunnen ze niet gewoon auto's van de sloop halen die nog rijden
l- :0 l-

Bobo1.6

Van de week een PP luchtinlaat slang gemonteerd, vandaag heeft dat ding weer kos gelaten  l-. Heb het genoteerd zoals die gozer me vertelde, maar toch blijft het niet zitten. Dan maar naar een tuning shop voor alternatief kijken.


Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev