Advertenties


Klets maar raak DEEL 218

Gestart door Benjamin Renon, 12 augustus 2015, 18:47:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Christian de Vriend

Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Karin

Bobo en Edwin, van harte gefeliciteerd.

Was een leuke dag Christian!

Rogier

Gefeliciteerd heren !-! Ik heb last van de knieën dus voor mij zit het er niet in :D

Edwin Postma

Truckertje

Daan

Klein vraagje tussendoor. Is het mogelijk om de zwarte kunststof achterbumper van een Megane lll te laten spuiten in carrosseriekleur of pakt die niet goed?
Renault Megane Estate 130 Tce Bose

Christian de Vriend

Zolang deze goed opgeschuurd word,in de primer gespoten word,kan je die zeker in kleur spuiten.

Ik heb lang geleden een abs espacelip in kleur gespoten,zolang je goeie spullen gebruikt is er
niks aan de hand.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

matthew

Idd goed voor bewerken en dan kan alles in de kleur.


Daan

Top! Ga ik me daar maar eens in verdiepen. Ga er sowieso niet zelf aan beginnen, binnenkort maar wat offertes aanvragen.
Renault Megane Estate 130 Tce Bose

Timelord

Hebben er hier auto's rondgereden met het kenteken letterletter-cijfercijfer-cijfercijfer ?  bv (AA-77-88)

Ik zag vandeweek een autootje rijden met CD-??-??
Het was maar een klein stadsautootje, dus lijkt me geen diplomatenauto te zijn geweest.

Tedo

Een C zit niet in de normale kentekens verwerkt. CD staat voor corps diplomatique, en dat kunnen allerlei auto's zijn.

Timelord

Of ik moet het verkeerd gezien hebben, maar het viel me gewoon op.  ;)
Het was een soort van Suzuki Alto, daar zie je normaal geen diplomaten in rondrijden, toch ?  8)7

Maar  mijn andere vraag: bestaat de kentekenreeks: ll-cc-cc ?

Daan

Laatst nog een Citigo met CD gezien, zijn blijkbaar ook diplomaten die niks om auto's geven  :P
Renault Megane Estate 130 Tce Bose

korte

En wat denk je van sponsoring.... Ik denk dat autofabrikanten graag zien dat diplomaten over de hele wereld hun merk "vertegenwoordigen" en het zal dan ook niet vreemd zijn dat een Japanse diplomaat in een Toyota of Honda gezien wordt of een Franse diplomaat in een dikke Peugeot. Zijn allemaal handels belangen mee gemoeid. Dus ik kan me voorstellen dat het niet alleen om aanzien gaat of enkel om vervoer maar ook om de Internationale handelsbetrekkingen.

korte


mark

Tja.... Je kunt het zo bont maken als je zelf wilt.
Dat heeft die vent helemaal zelf in de hand.  ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev