Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn Mégane] DEEL 66

Gestart door matthew, 23 juli 2015, 21:38:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mark

Net een grote lading poets spullen besteld bij carclean.  !-!

mark


MarcN

Dat poetsen en polijsten is iets waar ik me later ook eens in wil gaan verdiepen.

Helaas heeft het met mijn huidige Megane niet meer zoveel zin omdat deze door de jaren heen flink is toegetakeld door andere weggebruikers. Maar misschien een mooi oefenprojectje om het één en ander nog zoveel mogelijk proberen te camoufleren 8)

Vorige maand heb ik mijn velgen na 7 jaar maar eens gepoetst (door dit forum heb ik dit jaar al meer gedaan dan in alle voorgaande jaren bij elkaar) :D
Ik ben een uur per velg bezig geweest maar wat een wereld van verschil !-!

mark

Haha.  !-!

Straks ben ik nog vaker aan het poetsen, want dan rij ik op echte bbsjes met een gepolijste rand.  :P

Nou ben ik zowiezo al een poets freak, maar straks helemaal.  :D

mark

#34
Vandaag mijn bbs rs velgen bij de wielfix in apeldoorn afgeleverd.  !-! Daar zijn ze dan +/- 2 weken mee bezig.  !-!

Die ssr 2.5 werkt trouwens perfect, had het ff uitgeprobeerd op mijn originele 15 inch velgen.  !-! (Zijn nu in de verkoop trouwens  :P )

Tedo

Wat gaat Wielfix ermee doen voor je Mark?
Ik heb afgelopen weekend een set Serdar velgen bij de hersteller/poedercoater gebracht.

Yorick

Lekker bezig mannen! De mijne shinen ook weer, ik merk dat ze mooier worden/ blijven als ik ze ook goed droog maak na de poetsbeurt.

Heb je een speciaal middeltje voor me Mark, voor mijn randen/ velgen?

Willem



mark

De bbsjes worden helemaal opgeknapt. Dit word trouwens de eerste keer dat dit setje word opgeknapt.  :P (dit setje komt uit 88 dacht ik)

Ze worden gestraald en hoog glans zwart gespoten. En de buitenste randen en centrale moeren worden gepolijst. Ik wou dat eerst zelf doen, maar ik was het na 2 uur schuren op 1 velg rand al zat en toen was ik nog niet eens klaar.

Yorick heb jij kaal aluminium? of heb je er nog een laklaag op zitten. Ik heb nu ook metal polish van poorboys, die ga ik morgen is op mijn veerpootbrug uitproberen.  !-! En ik heb nu ook een wax van poorboys voor velgen. Maar die heb ik nog niet geprobeerd


Willem

Ik ben benieuwd hoe je BBS eruit zien als ze klaar zijn :)

Die velgen zijn idd oud maar je betaalt ook voor de kwaliteit die in het maken van de velgen zit. Ze houden hun waarde wel.

Tedo

En spullen van toen zijn meestal van betere kwaliteit dan spullen van nu.

mark

Bbs rs in 16 inch zijn zeldzaam. En ze worden alleen maar zeldzamer.  :P
Dus wat er ook gebeurd ik kan ze altijd nog weer met winst verkopen, als ik ze niet beschadig.  :P
Ik heb ze ook voor een redelijk goedkope prijs gekocht, kon ze niet laten liggen voor dat geld.  !-!

Alessio


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev