Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Gri77ie

Citaat van: Nikk op  8 januari 2017, 19:17:42
Welkom. Heb er ( kortstondig) twee als lease auto gehad. Beste auto' s had alleen liefst die schakel indicator niet gehad. Geeft te vroeg aan en vindt ik sowieso een storend iets. Heb jij die indicator ook?

Jup.... erg irritant. Heb wel contact met de Dealer om hier iets aan te gaan doen maar nog geen concreet antwoord ontvangen. Zoals gezegd wil m alleen nog chippen en dan vind ik het best.

mark

Een sticker er over heen plakken.  :D

Dat doen ze in Apeldoorn ook met abs lampjes.
En vervolgens keur ik ze er dan weer op af.  !-!

Yorick

En toch is het best een optie..  :q

Welkom!

Nikk

Als het er niet uit te programmeren is dan maar een sticker inderdaad. Een airbag lampje is al vervelend maar die brandt tenminste nog constant. Die indicator... l-
Megane Cc     Tech line     2.0 16v Bleu Crepuscule  Automatic '08
Megane break RXT           1.6 16v Bleu Crepuscule  Automatic '00
Espace           The race    2.0 16v  Gris Titane "02

MarcN

#6124
Hallo daar ben ik weer :q Nadat ik mijn Megane II ingeruild heb ben ik nooit helemaal weg geweest op het forum, maar doordat ik bijna 1,5 jaar een Volvo V50 gereden heb wel een stuk minder actief.

Sinds vandaag eindelijk in het bezit van een Mégane III Estate Bose Edition Energy dCi 110 uit november 2012. Ik ga de auto nu eerst eens een grote beurt geven en daarna voorzien van onder andere luxe kentekenplaten en LED koplampen. Ik ben er erg blij mee en hoop dat ik een goede aankoop gedaan heb Y





Yorick

Gefeliciteerd! Toch weer terug naar de RMC  Y  !-!

MarcN

Ja dat bevalt me beter dan al die zure Volvo rijders die zelfs voor een lampje al naar de dealer rijden haha :D

Verder niks tegen Volvo (en de rijders) hoor ;) Maar het was gewoon niet helemaal mijn merk en er werd heel erg weinig zelf geklust, terwijl er hier altijd wel iemand een oplossing heeft.

Nikk

Hallo Marc, mooie auto. Hoe bevalt LED verlichting? Heb je ook vergelijk met Xenon?  Laatste bevalt ons goed op de Cc maar vraag me af of LED nog beter / prettiger licht geeft.
Megane Cc     Tech line     2.0 16v Bleu Crepuscule  Automatic '08
Megane break RXT           1.6 16v Bleu Crepuscule  Automatic '00
Espace           The race    2.0 16v  Gris Titane "02

MarcN

Dank je! Ik heb de auto vanmiddag pas opgehaald dus de dingen die ik noemde staan nog op mijn to-do list.

Verse olie is nu even het belangrijkst, hierna ga ik onder andere met de LED's aan de gang. In dit topic zag ik deze Hilox LED lampen voorbij komen. Deze zien er naar mijn mening best degelijk uit en hebben ook 1,5 jaar garantie.

Lucas Hermans

Welkom (terug)! !-!
Ziet er mooi uit dat wagentje Y

MarcN

Dank je! Ik ben er erg blij mee. Aparte kleur ook dat donker bruin.

MeganeScenic1.9dCi

Hallo... daar ben ik weer.. een lange tijd weggeweest.. maar er is weer een nieuwe update.

Mijn Megane Grand Tour werd door gezinsuitbreiding wat te klein ... daarnaast kwam de 300.000km in zicht en het nodige onderhoud was ook naderende. Aangezien ik zelf het materiaal en de kennis er niet voor heb om alles zelf te doen heb ik er voor gekozen om de Megane van de hand te doen.
Leuke bijkomstigheid is het zoeken naar een nieuwe (lees: andere) auto... Nu wil het feit dat er al een tijd lang op onze lokale marktplaats  (zeelandnet prikbord)20 km van mijn woonplaats al een paar maanden een Bordeaux rode Megane Scenic 1 phase 2 1.9dCi te koop stond.
Vanwege mijn woon werkafstand en vele extra privé km's die ik maak gaat mijn voorkeur ook uit naar een diesel en was de keuze al snel gemaakt. De eigenaar gaf aan dat hij hem een jaar geleden had geïmporteerd uit België en alle benodigde documenten ter ondersteuning waren aanwezig. Echter had hij er geen rekening mee gehouden dat je per 1 februari het centrum van Antwerpen niet meer in mag met een euro 3 diesel zonder roetfilter en dat zou voor hem een probleem opleveren.

Tijdens de testrit viel mij op hoe netjes hij was ondanks zijn 194.000km. Ondanks een paar kleine dingen beviel hij heel erg en er had zich ook al een koper aangedaan voor mijn oude Megane. De verkoper bleek een ware onderhandelaar, want op enkele tientjes na kreeg ik niets van de prijs af... (zoals hij aangaf liet hij er al flink wat geld op vallen) Onderaan de streep heb ik voor €400,- bovenop de verkoop van mijn oude auto een goed onderhouden , ruimere en nettere auto. Het was onverstandig geweest om het niet te doen.

Foto's volgen nog, en mijn profielnaam en foto zal ik ook spoedig wijzigen :)
'05 Megane Grand Tour 1.5 dCi Priv. Luxe 291.000 km [EXIT]  ---> NEW '01 Megane Scenic 1.9 dCi Authentique 240.000km and exit
'12 Picanto 1.0i 79.000 km

Nikk

Welkom MeganeScenic,

Erg praktische auto zo'n Scenic. Wij hebben zes jaar met veel plezier in een 2.0 gereden.
Megane Cc     Tech line     2.0 16v Bleu Crepuscule  Automatic '08
Megane break RXT           1.6 16v Bleu Crepuscule  Automatic '00
Espace           The race    2.0 16v  Gris Titane "02


MeganeScenic1.9dCi

Dank u dank u!!

Als ik er een met benzinemotor had genomen dan was het ook een 2.0 geworden.
Maar dan wel een Grand Scenic Phase II :)
'05 Megane Grand Tour 1.5 dCi Priv. Luxe 291.000 km [EXIT]  ---> NEW '01 Megane Scenic 1.9 dCi Authentique 240.000km and exit
'12 Picanto 1.0i 79.000 km

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev